یو پی اس apc و فروش آن به چه صورت است:

apc ups و

یو پی اس apc و فروش آن :

یو پی اس apc و فروش آن به دلیل طرفداران زیادی که دارد. امری بسیار مهم است چرا که کیفیت این یو پی اس ها بسیار زیاد است و از معروف ترین و مشهورترین شرکت ها در جهان یو پی اس apc می باشد. این شرکت توسط سه کارشناس که از دانشگاه ماساچوست در رشته الکترونیک و برق فارق التحصیل شده اند. تاسیس گردیده است. سالها بعد شرکت اشنایدر الکتریک شرکت ای پی سی و mge را ترکیب نمود و از لحاظ کیفی جوایز بسیاری را دریافت نمود.

یو پی اس :

ups سیستم قدرت پیوسته می باشد. مدت زمان استفاده از برق ذخیره ای یو پی اس به طور معمول کوتاه است. ولی جهت راه اندازی مجدد سیستم هایی که آماده برای کار هستند. و یا برای ممانعت از خاموشی یکباره تجهیزات استفاده کردن از یو پی اس فرآیندی بسیار کمک کننده می باشد. روش کار در انواع مختلف یو پی اس ها متفاوت است. ولی در تمامی آنها هدف ذخیره کردن انرژی الکتریکی و تامین کردن آن در زمان مورد نیاز است.

نحوه کار ups:

بوسیله باتری یک یو پی اس به منبع برق اتصال می یابد. و انرژی نیازی خود را جذب می نماید. و بار دریافتی را جهت انتقال به خروجی اصلاح می نماید. در مورد یو پی اس میزان مصرف برق بر اساس ولت آمپر یا kva سنجیده می شود. ظرفیت اکثر یو پی اس ها زیر یک کیلوولت آمپر است. که از انواع یو پی اس های اینتراکتیو و آماده به کار می باشند. که این انواع از سایر یو پی اس ها هزینه کمتری در بردارد. طراحی یو پی اس ها متفاوت می باشد. معمول ترین نوع آن طرح قفسه ای یا رکمونت و مدل ایستاده یا کابینتی می باشد که به مدل برج یا tower مشهور است. در مدل ایستاده به شکل عمودی روی زمین یا میز یو پی اس ها قرار می گیرند. در مکان های کامپیوتری و اتاق های سرور از این شکل استفاده می شود.

مدل قفسه ای که به آن یو پی اس های رک نیز می گویند. درون قفسه هایی با ابعاد مناسب و استاندارد نصب می شوند. معمولا در برنامه های کاربردی شبکه و سرورها از این مدل استفاده می گردد. مدل هایی که برای یو پی اس های قفسه ای استفاده می شود. دارای رابط کاربری اند که امکان چرخش 90 درجه ای را دارند. که امکان استفاده به شکل هم عمودی و هم قفسه ای را دارند. یو پی اس ها دارای اندازه ای در حد سیستمی که از خاموشی ناگهانی کامپیوتر جلوگیری می کند. تا اندازه ای بزرگ که برای منبع تغذیه تعداد زیادی از مراکز داده می باشد متغیر است.

عملکرد خروجی یو پی اس ها در سه بخش است:

-وابستگی ورودی
-شکل موج ولتاژ خروجی
-عملکرد خروجی پویا

شکلی از موج در یو پی اس که به گونه سینوسی است. بسیار مناسب و عاری از نویز است. در یو پی اس های دارای 2 کیلوولت آمپر و بالاتر این شکل موج دیده می گردد. خروجی غیر سینوسی نیز در یو پی اس با توان کمتر از 2 کیلووات است. شکل موج خروجی یو پی اس در زمان ذخیره انرژی با زمانی که از طریق اتصال به برق کار می کند متغیر و متفاوت است. با تمام این موارد به طور معمول شکل موج خروجی یو پی اس ها سینوسی است.

شکل موج ولتاژ خروجی در یو پی اس ها :

– گونه ای که به شکل s نشان داده می گردد و بیانگر thd پایین است.
– شکل موج متوسط thd که با نماد x نشان می دهند.
– موجی غیر سینوسی پله ای و یا مربعی که نماد آن y می باشد.

total harmonic distortion یا thd به معنای اعوجاج هارمونیک کل در عملکرد خروجی یو پی اس می باشد. که میزان شکل موج خروجی یو پی اس را به حالت سینوسی استاندارد به عنوان پارامتری استاندارد نشان می دهد. راندمان و عملکرد یک یو پی اس زمانیکه میزان موج خروجی آن کاملا سینوسی باشد بالاتر خواهد بود.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge و apc دارای خدمات جامعی است. همچنین لوازم یدکی مورد نیاز را تامین می نماید. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights