کابینت باتری یو پی اس و ویژگی ها و کاربرد آن :

کابینت باتری یو پی اس

کابینت باتری یو پی اس :

کابینت باتری یو پی اس دارای ویژگی هایی است که در اینجا به آن پرداخته اییم.باتری هایی که برای یو پی اس مورد استفاده قرار می گیرند اگر در محیط بیرون قرار بگیرند به دلیل رطوبت و گرد و غبار موجود کارایی خودشان را از دست می دهند.استفاده از کابینت باتری سبب جلوگیری از این عوامل می گردد. و موجب می شود تا از باتری ها در مقابل گرد و غبار حفاظت نماید. همین امر سبب افزایش طول عمر باتری ها می گردد.

کابینت باتری یو پی اس

کاربرد رک و کابینت باتری یو پی اس ها چیست :

کابینت های باتری از جنس فلزی بوده اند و در رنگهای سفید و مشکی الکترواستاتیکی در بازار موجود می باشد.معمولا باتری ها در طبقات این کابینت ها قرار می گیرند و نحوه قراردادن آنها به شکل موازی است.در درون کابینت ها و یا رکها مدارهایی ایجاد شده است که جریان ارسالی به یو پی اس را کاهش و افزایش می دهد.برای افزایش جریان یک یو پی اس معمولا کابینت ها و رک ها نیز به شکل موازی به یکدیگر متصل می گردند.حجم باتری ها تعیین کننده ابعاد کابینت باتری ها هستند. باتری ها می توانند در درون ups ها قرار بگیرند که با اتصال یک سیم به باتری های خارجی اتصال پیدا می کنند. با توجه به ولتاژ مورد نیاز یو پی اس تعداد این باتری ها مشخص می گردد.

کاربرد کابینت باتری :

استفاده از کابینت باتری در یک یو پی اس سبب ایجاد نظم دهی در چیدمان باتری ها می گردد. از ایجاد بی نظمی و سیم کشی های تو در تو نیز جلوگیری به عمل می آورد. در صورت آسیب دیدن یکی از این سیم ها از ایجاد آسیب به سایر تجهیزات جلوگیری می گردد.

انواع مدل رک و کابینت باتری :

در بازار دو مدل رک و کابینت باتری موجود می باشد که بر اساس کاربرد و ابعادی که نیاز دارید قادر به انتخاب آنها هستید. این دو نوع شامل نوع دیواری و نوع ایستاده می باشند.

شرکت آروند آویژه پارسیان اطلاعات بسیار کاملی درباره رک و کابینت باتری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد نهاد. در صورت داشتن هر سوالی در این زمینه با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights