تابلو برق فشار متوسط و مصارف آن دارای چه مواردی می باشد:

تابلو برق و معرفی

تابلو برق فشار متوسط و مصارف آن :

تابلو برق فشار متوسط و مصارف آن بسیار مهم می باشد. چرا که باید دانست برای چه مصرفی از تابلو برق استفاده گردد.معمولا فشار متوسط را برای سیستم های با ولتاژ بالای 1 کیلو وات جهت تابلو برق ها را استفاده می کنند. و برق تا 52 کیلو وات را برای آن اعمال می نمایند.از تابلو برق با فشار متوسط معمولا در کارخانه هایی که با دستگاه های برقی کار می کنند استفاده می گردد.در شرکت های کوچک و در شرایط عادی معمولا از تابلو برق فشار پایین استفاده می شود. چرا که صرفه جویی انرژی در تابلو برق فشار ضعیف بیشتر است. اما استفاده از فشار متوسط تابلو برق نیز مانعی ندارد.

تابلو برق فشار متوسط و مصارف آن

اجزای تابلو برق فشار متوسط :

اجزای تابلو برق فشار ضعیف و متوسط تفاوت زیادی باهم ندارند. فقط جنس ماده اولیه و سیستم بندی در تابلو برق فشار متوسط به شکلی است که ولتاژ بیشتری را کنترل نماید. و عبور دهد و در هنگام نیاز آن را کم و یا قطع کند. اجزای تابلو برق فشار متوسط را دو دسته شامل می شود:

تابلو برق فشار متوسط و مصارف آن

1- اجزای منتقل کننده نیرو یا رسانای نیرو :

فیوز ها و برق گیرها و سوئیچ ها و قطع کننده های مدار که سبب هدایت و یا قطع جریان می شوند. شامل این دسته هستند.افزایش ولتاژ در بعضی از تابلو برق های فشار متوسط قابلیتی است. که سبب افزایش عملکرد دستگاه های مورد نظر می گردد.

تابلو برق فشار متوسط و مصارف آن

2- سیستم های کنترلی :

تراسفورماتورهای بالقوه و جریان و پنل های کنترلی و مدارهای مرتبط و عوامل محافظ که رسانای نیرو اجزای آن را محافظت و کنترل می نمایند شامل این دسته می باشند. اجزای تابلو برق های فشار متوسط در نصب آن بسیار اهمیت دارند. هرچه این اجزا پیچیده تر و بیشتر باشند نصبشان نیز زمان بیشتری را مصرف می نماید. حتما قبل از نصب این تابلو برق ها بایستی اجزای داخلی آن را مورد سنجش و بررسی قرار دهید.

تابلو برق و کاربرد آن

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه تابلو برق های فشار متوسط اطلاعاتی بسیار مفید را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره ای با ما تماس حاصل نمایید.

۱ دیدگاه برای “تابلو برق فشار متوسط و مصارف آن دارای چه مواردی می باشد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights