یو پی اس apc و جایی که برای استفاده از آن مناسب است :

یو پی اس و موارد

یو پی اس apc و جایی که جهت استفاده به کار می رود :

یو پی اس apc و جایی که جهت استفاده کردن از آن بایستی مدنظر گرفت. دارای ویژگی هایی است که در اینجا به بررسی آن می پردازیم. یو پی اس یا منبع تغذیه بی وقفه وسیله ای است. که وظیفه اصلی آن تامین کردن انرژی مورد نیاز بار مصرفی است. ups منبع تغذیه بی وقفه است که بوسیله استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری برق لازم جهت تجهیزات مصرف کننده را تامین می کند. یو پی اس مابین برق شهری و وسایل مصرف کننده قرار می گیرد که علاوه بر تنظیم کردن برق شبکه سبب تثبیت نمودن آن نیز می گردد که مانع از ایجاد نویز و اختلالات شبکه نیز می شود که از آسیب به تجهیزات جلوگیری می نماید.

یو پی اس apc و جایی

کارایی های یو پی اس :

از جمله مهمترین کارایی هایی که یو پی اس دارد در زمانی است که برق شهری قطع می گردد. و این یو پی اس بلافاصله و بدون ایجاد وقفه ای وترد مدار می گردد و برق مصرفی مورد نیاز وسایل را تامین می کند به طوری که دیگر نیازی به ریست کردن و یا خاموشی دستگاه نیست. محافظت از وسایل الکتریکی حساس در مقابل نوسانات و تغییرات فرکانس و نویز و ایجاد ثبات در جریان برق از وظایف اصلی دستگاه یو پی اس می باشد.

یو پی اس apc و جایی

مزیت های استفاده از ups:

استفاده کردن از انرژی پشتیبان مانند سیستم انرژی بی وقفه یو پی اس نه تنها سبب حفاظت در برابر آسیب های ناشی از قطعی برق می گردد بلکه حفاظت کلی در برابر قطع برق را نیز شامل می شود. وجود فیلترهای الکترونیکی در یو پی اس سبب از بین رفتن نویزها و نوسانات برق شهر می شود. ایجاد حفاظت در برابر رعد و برق و ولتاژ بالا را نیز یو پی اس سبب می گردد. جهت کاربردهای معمولی از یو پی اس نوع آنلاین استفاده می شود. که با باتری سرب اسید و یا نیکل کادمیوم کار می کند. توان اینها از 500 تا 2000 آمپر می باشد. یو پی اس هایی که دارای اندازه بزرگتری هستند توان بیشتری دارند و کیفیت برق خروجی آنها نیز بالاتر است. یو پی اس ها در اندازه و انواع گوناگون وجود دارند.

اینورتر:

هرچه اینورتر یک یو پی اس قوی تر باشد قدرت و توان آن نیز بیشتر است. و به بیانی دیگر می توان توان و تعداد تجهیزات بیشتری را پشتیبانی نمود. زمان برق دهی در هنگام قطع شدن برق نیز با افزایش ظرفیت باتری های استفاده شده در یو پی اس بالاتر می رود. وجود آلارم های هشدار در هنگام خطا و یا اضافه بار از جمله موارد دیگری است که در یو پی اس وجود دارد.

در کجا از یو پی اس استفاده می گردد :

در هر مکانی می توان از یو پی اس استفاده نمود. باتوجه به توان های مختلف از یو پی اس می توان در هر مکانی استفاده نمود. بیشترین یو پی اس هایی که امروزه استفاده می گردد نوع آنلاین و لاین اینتراکتیو است. در جاهایی که بزرگتر می باشند از یو پی اس های آنلاین بیشتری استفاده می گردد. در دوربین های مداربسته امنیتی و بیمارستانها و آزمایشگاه ها و مراکز پشتیبانی و نقاط حساس از یو پی اس استفاده می گردد.

مشخصات یو پی اس APC

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge و apc و تهیه لوازم جانبی و تعمیرات آنها خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی کامل بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights