یو پی اس هووآوی 3kva چه ویژگی هایی دارد :

هووآوی یو پی اس و نقش

یو پی اس هووآوی 3kva و بررسی آن :

یو پی اس هووآوی 3kva دارای ویژگی هایی است که در اینجا به بررسی اختصاری آن پرداخته اییم. در سال 1987 شرکت هووآوی ایجاد گردید. یکی از بزرگترین فناوری ها از آن زمان تا امروز شناخته شده است. به عبارتی در تحقیق و توسعه این شرکت به عنوان پیشگام می باشد. چرا که بیش از 15 درصد درآمد خود را در سال 2019 جهت تحقیق و توسعه صرف کرد. در بسیاری از بخش های فناوری در حیطه تحقیق و توسعه از باتری یو پی اس هووآوی استفاده می گردد.

این مراکز عبارتند از شبکه های ارتباطی، تجهیزات شبکه ، سیستم های مخابراتی، سیستم های ابری و دستگاه های هوشمند و تکنولوژی هوش مصنوعی.این شرکت از پیشروان توسعه و فناوری های نوین شناخته می شود. چرا که با بیش از 170 مرکز تحقیقاتی در جهان فعالیت و همکاری دارد. در سال 2019 شرکت هووآوی با استخدام بیش از 87 هزار نفر در قسمت های تحقیق و توسعه 18 میلیارد دلار را در این حوزه هزینه نمود. جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود و افزایش رضایت مشتری و افزایش سهم بیشتری در بازار این شرکت بر تحقیق و توسعه تمرکز دارد.

یو پی اس هووآوی 3kva

فعالیت های شرکت هووآوی :

از ارائه دهنده های راه حل های ict جهانی هووآوی می باشد. در بیش از 170 کشور تولیدات و راه حل های این شرکت گسترش یافته و در اختیار بیش از یک سوم مردم قرار می گیرد. در استراتژی این شرکت نیز محدوده گسترده ای از راه حل های خلاقانه hct وجود دارد. که مشتریان سازمان دولتی و صنعت افقی و بخش های مالی و عمومی و حمل و نقل و شرکت های کوچک و بزرگ را تهیه می نماید. شبکه های انرژی توسط هووآوی به وجود آمده است. که کارکردن و نگهداری از آنها راحت است. و سبب رسیدن به مقادیر زیادی می شود. هووآوی پوشاننده توان الکترونیکی ادغام شده و ازتباطات شبکه ای و فناوری iot زمینه هایی مانند انرژی مرکز اطلاعات و مخابرات و پی وی پلنتهای هوشمند می باشد.

یو پی اس هووآوی و باتری :

مصرف این یو پی اس به دلیل کیفیت بالا بسیار زیاد است. که ظرفیت 3kva آن دارای مصارف بیشتری است. در صنایع و مناطق اداری و بسیاری از نقاط دیگر که وسایل الکترونیکی حساس به نوسانات برق وجود دارد. از این یو پی اس استفاده می گردد. وجود باتری های vrla که چگالی انرژی بالا و عملکردی بدون نیاز به نگهداری و تعمیر دارد. و عمر آن طولانی است. برای مشاغل و سازمان هایی که به منبع تغذیه بی وقفه نیاز دارند. انتخابی مناسب و کارآمد است.نگه داری آسان این باتری ها به دلیل ساختار ماژولار آن و مقیاس پذیری اش است. این یو پی اس بسیار هوشمند عمل می کند.

کاتالوگ UPS-3 kVA) -HUAWEI ):

UPS2000-G-(1 kVA-3 kVA) User Manual-HUAWEI

کاربرد باتری های یو پی اس Huawei :

-آسانسورها
-مصارف خانگی
-درب برقی پارکینگ
-تجهیزات مخابراتی
-سیستم برق اضطراری
-تجهیزات بیمارستانی
-سیستم های اضطراری روشنایی
دیتاسنترها و اتاق سرورها و شبکه های کامپیوتری
-سیستم های برق خورشیدی

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری انواع یو پی اس ها و تهیه لوازم جانبی جهت نصب یو پی اس ها خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights