یو پی اس MGE GALAXY 7000 و بررسی آن :

یو پی اس apc و اهمیت

یو پی اس MGE GALAXY 7000 :

یو پی اس MGE GALAXY 7000 یکی دیگر از انواع یو پی اس ها می باشد. که ویژگی هایی دارد که به شکلی خلاصه درباره آن می گوییم.یو پی اس دستگاهی می باشد که در زمانی که برق قطع می باشد قدرت پشتیبان گیری را ایجاد می نماید. و به عبارتی دیگر منبع تغذیه بدون وقفه می باشد. UPS با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری برق مورد نیاز برای تجهیزات را فراهم می نماید. به عبارتی دیگر یو پی اس بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده می باشد. علاوه بر تنظیم برق شبکه از ایجاد نویز و اختلال در شبکه جلوگیری می نماید.

درباره یو پی اس:

از کارایی های اصلی یک یو پی اس این است که در زمان قطع برق بلافاصله وارد عمل می شود. و برق لازم را وارد مدار می نماید بدون اینکه نیازی به ریست کردن و یا خاموش کردن دستگاه باشد.حفاظت از دستگاه در برابر نوسانات برق از جمله ویژگی یو پی اس است. یو پی اس سبب محافظت از دستگاه های الکتریکی حساس می شود.

مزایای استفاده کردن از یو پی اس :

فیلترهای الکترونیکی موجود در یو پی اس سبب جلوگیری از ایجاد نویز و نوسانات برق شهری می گردد. و محافظت در برابر رعد و برق و ولتاژ بالا را سبب می گردد.یو پی اس های آنلاین با باتری تک سلولی سرب اسید و یا نیکل کادمیوم برای کاربردهای معمولی استفاده می گردد.UPS در انواع گوناگون و اندازه های متفاوتی وجود دارد.میزان قدرتمندی یو پی اس توسط اینورتر مشخص می گردد. که هرچه قدرت بیشتری داشته باشد یو پی اس نیز قوی تر است.

یو پی اس MGE GALAXY 7000 :

این یو پی اس با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی موجود و به وسیله به کارگیری نوآوری فنی توانسته است بهترین درجه حفاظت از مراکز داده و plc ها و کارخانه های صنعتی و تجهیزات پزشکی و سایر دستگاه های حساس توان بالا را سبب گردد و باعث افزایش ایمنی و حفاظت از مصرف کننده ها گردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان خدمات بسیار جامعی را در زمینه یو پی اس و تعمیر و سرویس و نگهداری آن ارائه می دهد. در صورت داشتن نیاز به مشاوره پیرامون خرید یو پی اس با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights