یو پی اس MGE و خرید آن به چه صورتی است :

یو پی اس MGE و خرید آن :

یو پی اس MGE و خرید آن بسیار مهم می باشد.از سال 2007 شرکت mge کار خود را آغاز کرده است. شرکت ایتون این شرکت را خریداری کرده است و به دلیل مدیریت خوب و منحصر به فرد این مجموعه به عنوان اولین تولید کننده تک فاز در جهان انتخاب گردید. شرکت apc بعد از آن کل سهام شرکت mge را مورد خرید قرارداد .و اینگونه یو پی اس MGE به بزرگترین یو پی اس جهان تبدیل گشت. شرکت MGE با داشتن ضریب کیفی بالا و ورودی سه فاز و داشتن توان های 300 تا 1100 ولت از پرفروش ترین تولید کننده های جهان مخصوصا اروپا و آمریکا می باشد.شرکت یو پی اس MGE امروزه از بزرگترین تامین کننده های UPS در دنیا می باشد.

در خرید یو پی اس apc و mge

انواع یو پی اس های MGE :

-MGE GALAXY 3000
-MGE GALAXY 3500
-MGE GALAXY 4000
-MGE GALAXY 5000
-MGE GALAXY 5500
-MGE GALAXY 7000
-MGE GALAXY 6000

مزایای UPS MGE:

از جمله مزایای یو پی اس MGE می توان به موارد زیر اشاره نمود :
1- حفاظت از تجهیزات وصل شده به آن
2-عدم داشتن نوسانات برق
3-حذف اشکالات برقی
4-قدرت کار با ژنراتور
5-استفاده متناسب در تجهیزات پزشکی
6-هزینه کم داشتن
7-رضایت مشتری داشتن
8-داشتن پشتیبانی قدرتمند

MGE Galaxy 5500 80kVA

انتخاب یو پی اس مناسب جهت خرید :

قبل از اینکه اقدام به خرید یو پی اس نمایید بایستی بدانید که تاثیر اختلالات برقی بر شغل و تجارت شما چه میزان است.

یو پی اس آنلاین:

این یو پی اس ها بهترین حفاظت را دارند چراکه همواره در حال کارکردن هستند.معمولا برای برنامه های بحرانی مانند سرورها و سیستم های تلفن و مخابرات قابل پیشنهاد است. زمانی که قطع شدن برق بیشتر از اینکه مشکل به حساب آید سبب ایجاد دردسر و خسارات می گردد استفاده از یو پی اس های STANDBY , LINE INTERACTIVE متناسب تر می باشد.این سیستم ها در بیشتر نوسانات بایستی بتوانند دستگاه را در حال اجرا نگاه دارند. گاهی مواقع طبق انتظار کار نمی کندد و به شکل یک راه حل برای دستگاه هایی مانند کامپیوترهای مستقل و فاکس هستند.

MGE Galaxy 6000

UPS LINE INTERACTIVE:
نوسانات برق در زمانی که افزایش یابد از این یو پی اس استفاده می گردد. نوسان برق بیشتر در زمانهایی ایجاد می گردد که دستگاه های تهویه مکررا خاموش و روشن گردد. در یو پی اس های لاین اینتراکتیو به جای استفاده از باتری جهت رفع این نوسانات از ترانسفورماتور استفاده می گردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه یو پی اس خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد در صورت داشتن هر سوالی در این زمینه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights