یو پی اس huawei و apc و اختلالات شایع برق :

یو پی اس apc و راهنمایی

یو پی اس huawei و apc و اختلالات موجود در برق شهری :

یو پی اس huawei و apc و وجود برخی اختلالاتی که در برق وجود دارد. سبب ایجاد مشکلاتی در کارکرد این یو پی اس ها می گردد. از جمله معروف ترین شرکت های تولید کننده در زمینه باتری و رک برای مراکز داده و تجهیزات خنک کننده جهت دیتاسنترها و یو پی اس شرکت یو پی اس apc می باشد. در سال 1981 این شرکت بوسیله سه فرد که از دانشگاه ماساچوست در رشته الکترونیک وبرق فارق شده بودند تاسیس شده است. شرکت اشنایدر الکتریک در سال 2007 apc را خریداری نمود و با mge آن را ادغام کرد و واحد تجاری و خنک کننده اشنایدر الکتریک را ایجاد ساخت در همان سال 2007 حدود 12000 نفر به استخدام این شرکت درآمدند و فعالیت خود را در 102 کشور دنیا شروع کردند. ای پی سی بوسیله اشنایدر الکتریک در سال 2011 به عنوان یک برند تنها تبدیل گردید.

یو پی اس هووآوی و تعمیر

انواع apc ups:

1- اسمارت یو پی اس :

جهت استفاده در مراکز اداری و خانگی از این یو پی اس استفاده می شود. باتری داخلی دارد و امکان اتصال به باتری خارجی نیز در آن وجود دارد.

2- smart ups it:

به شکل آنلاین بالاترین راندمان را دارا می باشد. به راحتی قابلیت دسترسی در ظرفیت های 1 تا 20 کیلو ولت آمپر را دارند. نحوه قرارگیری آن به طور ایستاده و یا کشویی در رک ها صورت می پذیرد.

3-اسمارت یو پی اس vt:

این یو پی اس ها دارای توپولوژی هستند. ظرفیت های ارائه شده آنها 10 تا 40 کیلوولت آمپر است. امکان متصل شدن به باتری خارجی را دارند. مدیریت از راه شبکه و مانیتور کردن در این سری وجود دارد.

apc ups و شناخت

4-symmetra lx:

در ظرفیت های 4 تا 16 کیلوولت آمپر دارای توپولوژی می باشند. که در فریم های 4 و 6 و 8و 16 وجود دارد. به شکل ماژولار می باشند. باتری داخلی در آنها وجود دارد. که امکان اتصال به باتری اکسترنال را نیز دارند.

5-symmetra px:

این گروه از یو پی اس ها در ظرفیت های 16 کیلو وات دارای توپولوژی می باشند. در فریم های 48 و 160 و 250 و 500 کیلوولت وجود دارند.

apc ups و مشاغل :

برای حفاظت از داده ها و اطلاعات مهم و حساس در هر شغلی به برقی بی وقفه نیاز است تا از تغییرات ولتاژی و نوسانات شبکه جلوگیری نماید. چرا که امروزه در بیشتر مکان ها از رایانه و سیستم های مجهز برقی استفاده می شود. در مراکز اداری و سازمانی و در بسیاری از بیمارستان ها و فرودگاه ها و کشتیرانی ها به یو پی اس نیاز است. چرا که در صورت قطعی برق خطرات بسیار جبران ناپذیری را ایجاد می کنند. در منازل نیز امروزه برای حفاظت از سیستم های برقی مانند تلویزیون و کنسول های بازی و رایانه ها از یو پی اس استفاده می شود.

باتری های یو پی اس apc و huawei:

منبع اصلی ذخیره شدن انرژی باتری ها هستند. که بیشتر دستگاه ها و سیستم ها توسط آنها کار می کنند. و استفاده از آن توسط افراد به اشکال مختلفی صورت می پذیرد. باتری کاربردهای بسیار مهم و خوبی دارد و در هنگام قطعی برق انرژی لازم برای تجهیزات الکتریکی را در اختیار آنها قرار می دهد. تا فعالیتی که توسط یو پی اس ها لازم است صورت پذیرد اتفاق افتاد و در هنگام قطع شدن برق این عمل انجام می گردد. بدون وجود باتری یو پی اس ها تقریبا کاملا بی کارایی خواهند بود و از آنها استفاده نمی توان کرد. باتری ها با تکنولوژی خاصی تولید می شوند. و عموما از نوع سیلد اسید به شکل ثابت هستند.

یو پی اس هووآوی و شرح

huawei ups:

در ارائه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات یا همان ict و ابزارهای هوشمند یو پی اس هووآوی به عنوان پیشگام جهانی شناخته شده است. در حوزه های شبکه مخابراتی و فناوری اطلاعات و خدمات ابری و وسایل هوشمند شرکت هووآوی به دیجیتالی سازی زندگی افراد و سازمان ها متعهد گردیده است. که جهان را به دنیایی متصل و بسیار هوشمند حرکت می دهد.

درباره شرکت هووآوی :

در سال 1987 شرکت خصوصی هووآوی تاسیس شده است. سرمایه گذاری این شرکت در تحقیقات پایه ای بوده است. و بر پیشرفت های تکنولوژیکی نیز متمرکز است که جهان را به جلو سوق داده است. این کمپانی بیشتر از 180000 فرد را به استخدام خود درآورده است. که همین عدد بیانگر بزرگ بودن آن است. که در 170 منطقه در دنیا به کار و فعالیت پرداخته است. نوآوری بر نیازهای مشتری از تمرکزهای اصلی این شرکت می باشد. هووآوی به تولید علم در راستای تولید محصول پرداخته است که انجام این مهم را توسط بهره گیری از امکانات و تجهیزات بسیار فراهم کرده است. با روش های بسیار پیشرفته یو پی اس های huawei تولید می گردند که کیفیت صد در صدی و قابل اعتمادی دارند.

اختلالات برق :

در شبکه برق شهری اختلالاتی شدید و شایع وجود دارد که به نوسانات پشت هم و وجود نویز و تغییرات ولتاژی و فرکانسی می توان اشاره نمود. وجود این عوامل سبب ایجاد آسیب به تجهیزات الکترونیکی می گردد که خطرات مالی و جانی را هم در پی دارد. چرا که بسیاری از مکان های مهم و حساس که به برق نیاز دارند در اثر این مشکلات با خطرات جبران ناپذیری رو به رو می شوند. به همین دلیل در اکثر مکان های مهم و دارای تجهیزات حساس نسبت به تغییرات ولتاژی بایستی از یو پی اس استفاده شود تا برق مناسب و بی وقفه و سالمی را به وسایل مصرفی برساند.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های هووآوی و mge و apc خدمات جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights