یو پی اس APC و MGE دارای چه ویژگی هایی هستند:

یو پی اسAPCمدل Smart-UPS SRT 192V 8kVA

یو پی اس APC و MGE :

یو پی اس APC و MGE از جمله برند های معروف و پر طرفداری هستند. که از لحاظ کیفی بسیار کارآمد و خاص می باشند.شرکت آروند آویژه پارسیان با داشتن تجربه خوبی که در زمینه سیستم های برق اضطراری مانند یو پی اس ها و باتری ها که دارد. از جمله مراکز تخصصی در زمینه خدمات یو پی اس APC و MGE می باشد که همواره خدمات بسیار جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهند.

یو پی اس APC و MGE

در سال 1981 برند آمریکایی APC تاسیس گردید. و به عنوان یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین شرکت ها در زمینه برق و الکترونیک مورد توجه قرار گرفت. محصولات این شرکت بسیار خوب و با کیفیت بوده و امروزه نیز یکی از مطرح ترین برندها در حیطه تولید دستگاه ها و سیستم های برقی و صنعتی می باشد.

تعمیر یو پی اس MGE

خرید دستگاه های یو پی اس APC وMGE :

شرکت های APC و MGE دو شرکت مطرحی هستند. که به دلیل کیفیت بالایی که در تولید دستگاه های یو پی اس و باتری ها و سیستم های خنک کننده برای دیتاسنتر ها دارند. از جمله بزرگترین صادر کننده ها هستند. اگر برق شهری به هردلیلی قطع گردد. و نیاز به برق بدون قطعی داشته باشیم بایستی از یو پی اس ها استفاده نماییم. یو پی اس ها این امکان را به شما می دهد. که در صورت قطع برق دیگر دستگاه ها از کار نیفتند و برق مورد نیاز هر دستگاهی ذخیره شود و انرژی در باتری ها ذخیره گردد.

سرویس و نگهداری و بازدید یو پی اس APC

کاربرد یو پی اس ها:

اکثر مراکز دولتی و پزشکی و خصوصی امروزه مجهز به سیستم یو پی اس می باشند. چرا که دستگاه هایی که به آنها اتصال دارند بسیار حساس به نوسانات برقی هستند. و نیاز به برق بدون وقفه جهت انجام فعالیت ها دارند. و در صورت آسیب نیاز به تعویض و یا تعمیر مجدد آن دستگاه هست. که در این صورت هزینه هنگفتی را در پی دارد.

یو پی اس APC و MGE

تعمیر یو پی اس ها :

فرآیند تعمیر یو پی اس ها جز مواردی است. که بسیار تخصصی می باشد. و این امر توسط افراد فنی شکل می گیرد. چرا که تعویض UPS ها و قطعات آنها معمولا هزینه زیادی را در بر می گیرد. شرکت آروند آویژه پارسیان با داشتن نیروی متخصص حود در زمینه تعمیرات یو پی اس خدمات بسیار جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهد در صورت نیاز به هرگونه مشاوره می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی کامل بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights