یو پی اس APC و کاربرد آن شامل چه مواردی است :

یو پی اس APC و اجزای

یو پی اس APC و کاربرد های آن :

یو پی اس APC و کاربرد آن شامل مواردی است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم با ما همراه باشید.یو پی اس یا منبع تغذیه بی وقفه دستگاهی می باشد که در جهت تامین نیروی برق برای تجهیزات اتصالی به خود به کار می رود.تا برق این تجهیزات را به شکلی بدون وقفه در زمان قطعی برق تامین کند. تا از ایجاد آسیب و خطرات احتمالی به آن جلوگیری به عمل آید.

 

یو پی اس APC و کاربرد

 

تجهیزات بوسیله جریان برق شهری به کار خود ادامه می دهند. در هنگامی که UPS در کنار لوازم برقی و تجهیزات قرار می گیرد. در زمان قطع شدن برق جریان برق بوسیله باتری که در درون UPS است به شکل متناوب تامین می گردد. در زمان قطع برق یو پی اس بوسیله یک سوئیچ انرژی ذخیره شده در باتری را استفاده می کند. جریان مستقیم بوسیله یک اینورتر به جریان متناوب تبدیل می گردد.

یو پی اس APC و کاربرد

 

مدت زمان این جریان وابسته به ظرفیت باتری می باشد که زمان روشن نگه داشتن تجهیزات را تعیین می نماید. UPS تنها وظیفه تامین نیروی برق در زمان قطع شدن برق را بر عهده ندارد بلکه وظیفه تنظیم کردن جریان برق را نیز دارا می باشد. با توجه به میزان تکنولوژی که در UPS به کار رفته است دامنه کارایی و فعالیت آن متفاوت است.

خرید APC UPS:

خرید یو پی اس برای مواردی مانند کولرهای گازی، رایانه ها و دوربین های مداربسته و تجهیزات برقی بسیار مهم صورت می گردد. در فصول گرم سال استفاده از کولر گازی بسیار شایع است. در زمان های دیگر به جز تابستان نیز جهت حفاظت از کولرهای گازی از یو پی اس استفاده می گردد. قیمت کامپیوترها همواره در حال افزایش می باشد. بایستی از یک محافظ جهت حفاظت کردن از آن استفاده کرد. که بوسیله یو پی اس این حفاظت صورت می پذیرد.استفاده از UPS در آسانسورها نیز امری مهم است چرا که امکان قطع برق ساختمان در هر زمانی وجود دارد جهت استفاده از برق آسانسورها جهت حرکت آن نیاز به UPS بسیار مهم و اساسی می باشد.

تقسیم بندی یو پی اس

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری یو پی اس و تعمیرات آن خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد در صورت نیاز به هر مشاوره ای با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights