یو پی اس apc و سرویس و نگهداری آن به چه صورت است:

یو پی اس APC و کاربرد باتری

یو پی اس apc و سرویس و نگهداری آن :

یو پی اس apc و سرویس کردن آن امری ضروری است تا از ایجاد مشکلات ناشی از عدم نگهداری صحیح جلوگیری گردد. شرکت یو پی اس ای پی سی از بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه یو پی اس در سراسر دنیا محسوب می گردد. این شرکت علاوه بر تولید یو پی اس به تولید باتری یو پی اس و لوازم برق اضطراری و سیستم های خنک کننده و تجهیزات برقی نیز می پردازد. که به بزرگترین تولید کننده و صادرکننده در این زمینه به جهانیان معرفی شده است.

یو پی اس apc و سرویس

تاریخچه یو پی اس apc:

در سال 1981 این شرکت بوسیله سه متخصص و کارشناس که از دانشگاه ماساچوست در رشته برق و الکترونیک تحصیل کرده اند تاسیس گردید. سال 1990 یو پی اس های هوشمند شرکت apc به بازار عرضه گردید. در آن سال جایزه بهترین کارآفرین سال از مجله شرکت نیوانگلند توسط مدیرعامل شرکت ای پی سی دریافت گردید. در سال 1993 این شرکت به تولید یو پی اس های با توان 2 کاوا و بالاتر و با تکنولوژی mudolar پرداخت و محصولات جدید خود که شامل یو پی اس های هوشمند new و همینطور اولین مدل پشت یو پی اس را رونمایی کرد.

کشور فیلیپین در آسیا اولین نمایندگی apc در سال 1966را راه اندازی نمود. شرکت apc با دریافت بیش از 100 جایزه در سال 2004 و 2005 برای تعالی کسب و کار و محصولات apc جایگاه خود را استحکام بخشید. یکی از با کیفیت ترین و بهترین یو پی اس های جهان توسط این شرکت تولید می گردد. استفاده از این دستگاه های یو پی اس بسیار به صرفه تر از دستگاه های چینی با عمر کم است.

 

ups چیست :

منبع تغذیه بی وقفه یا یو پی اس وسیله ای الکترونیکی است که جریان برق لازم برای وسایل برقی مصرف کننده را در هنگام قطعی برق تامین می کند. بعد از برقراری برق شهری وظیفه تنظیم و تثبیت برق شبکه بر عهده یو پی اس است. در وسایل و تجهیزات حساس یو پی اس از ایجاد نویز و اختلالات جلوگیری می نماید.

ups دستگاه ذخیره برق 220 ولت است که در صورت قطعی برق می تواند برق اضطراری و لازمه برای دستگاه های برقی و حساس تامین کند. در کاربری های مختلف یو پی اس سیستمی رایج در تامین برق است. که در مراکز داده ها یا دیتاسنترها و مکان های ارز دیجیتال و سیستم های خانگی و اداری و به شکلی کلی سیستم های حساس به قطعی برق استفاده می گردد.

طراحی یو پی اس apc و سرویس کردن آن :

یو پی اس های ای پی سی به شکلی طراحی شده اند که از شوک ناگهانی ناشی از قطع برق در سیستم های متفاوت جلوگیری می نماید. و در نتیجه سیستم ها و دستگاه ها از خرابی های قطع برق و از دست دادن ناگهانی برق شبکه در حفاظت می مانند. با توجه به باتری و ظرفیت و کاربرد آنها یو پی اس ها در انواع متفاوتی تولید می گردند. طراحی آنها به شکلی است که با افزایش ظرفیت باتری ها برای مدت طولانی تری برق مصرفی دستگاه ها را تامین می نماید. در مورد یو پی اس های با ابعاد بزرگتر این است که این ها دارای توان بیشتر و کیفیت برق خروجی بالاتری هستند.

مشخصات فنی یو پی اس :

پیکربندی یو پی اس می تواند تکفاز و یا سه فاز باشد. که به وسیله مجموعه ای از باتری ها و یا قطعه فلایویل تغذیه می شوند. یو پی اس در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می گردند. که در مصارف خانگی و اداری و صنعتی از آن استفاده می شود. یو پی اس مانند یک محفظه یا کیس که به شکل یو پی اس کوچک است می تواند باشد که در کنار سیستم کامپیوتری قرار بگیرد. و یا اندازه های مگاواتی و مگاتنی داشته باشد که در صنایع بزرگ و تاسیسات استفاده گردد.

 

 

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights