یو پی اس apc و زمان برق دهی آن چه میزان است :

apc ups و بخش های

یو پی اس apc و زمان برق دهی آن :

یو پی اس apc و زمان برق دهی آن جهت وسایل الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است. شرکت apc از جمله معروف ترین و بزرگترین تولید کننده ها در زمینه یو پی اس و رک برای مراکز داده و تجهیزات کولینگ برای دیتاسنترها و بانری می باشد. در سال 1981 ماه سوم آن سال این شرکت توسط سه کارشناس که از دانشگاه ماساچوست در رشته الکترونیک و برق درس خوانده بودند. تاسیس گردیده است.

یو پی اس apc و زمان

بیشترین محصولات این شرکت یو پی اس است که در تمام مصارف و صنعتی در توان های مختلف عرضه می گردد. در محیط های صنعتی و اداری و خانگی و فرودگاه ها و کشتیرانی ها از یو پی اس می توان استفاده نمود. اشنایدر الکتریک در سال 2007 شرکت خود را با شرکت mge و apc ادغام کرد. و در همان سال به قدرت برتر در کسب و کار تبدیل گردید. تعداد 12000 نفر در جهان در این کمپانی به کار گرفته شدند. تا برند apc را تولید نمایند.

یو پی اس apc و سه

باتری های یو پی اس از لحاظ ساختار داخلی :

باتری نیکل کادمیوم و سرب اسید دو باتری مورد استفاده در ups هستند. که مناسب ترین باتری برای یو پی اس سرب اسیدی می باشد. دو مدل در این باتری وجود دارد. در پوش بسته آن به دلیل عدم نیازمندی به سرویس و نگهداری استفاده بیشتری دارد.در پوش باز آن کمتر استفاده می شود.

یو پی اس apc و محل نصب

باتری یو پی اس از نظر ظرفیت و ولتاژ :

باتری ها جهت کاربردهای متعدد و در انواع مختلفی ساخته می گردند. دستگاه هایی که به یو پی اس متصل می شوند با توجه به میزان توان مصرفی شان ، ظرفیت و ولتاژ مورد نیاز آنها انتخاب می گردند. در ولتاژهای 6 و 12 و 24 و 48 باتری ها وجود دارند. و ظرفیت های موجود در آنها از 1.2 تا 250 آمپر موجود است. از باتری 12 ولتی برای یو پی اس ها استفاده می شود. که با ظرفیت 100 آمپر ساعت می باشد.

یو پی اس apc و عوامل

kva در یو پی اس جه معنایی دارد :

کاوا به توان ظاهری هر یو پی اس گفته می شود. برای مثال یو پی اس 5 کاوا ، 5000 وات توان تولید می کند. این عدد البته به شکل ظاهری برای یو پی اس است. توان حقیقی آن با واحد kw سنجش می شود. در یو پی اس 5kva توان حقیقی آن 3500 وات است.

پریز ups چیست :

به جزپریز معمولی درخی از مکان ها از یک پریز جداگانه که اصولا به رنگ قرمز است و شکلی متفاوت به پریز معمولی دارد وجود دارد. در صورت استفاده از این پریز دیگر گرانی درباره قطعی برق وجود ندارد. چرا که این پریز برق خود را از یپی اس تامین می اید و همواره دارای برق است. اما استفاده از این پریز برای هر وسیله ای باید صورت پذیرد. به خصوص وسایلی مانند سنگ فرز و موتور جوش چرا که به برق زیادی در زمان روشن شدن نیاز دارند. و سبب ایجاد آسیب به یو پی اس می شوند.

یو پی اس apc و خصوصیات فنی

مدت زمان برق دهی یو پی اس :

هرچه تعداد دستگاه های بیشتری به یو پی اس اتصال داشته باشد. زمان پشتیبانی و تامین برق برای روشن بودن آن وسایل کمتر است. این میزان زمان به تعداد باتری و نوع یو پی اس هم بستگی دارد. یو پی همیشه نمی تواند بازدهی بالایی داشته باشد. پس بهتر است یو پی اس با توان کمی بیشتر از نیاز انتخاب شود تا اگر وسایل دیگری اضافه گردید. بازدهی خوبی ایجاد شود.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge , apc و تعمیرات آنها خدمات جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights