یو پی اس APC و باتری در آن چه ویژگی هایی دارد :

apc ups و اهمیت

یو پی اس APC و باتری در آن :

یو پی اس APC و باتری در استفاده کردن آن دارای ویژگی هایی است که به اختصار به شرح آن می پردازیم. از معروف ترین شرکت های تولید کننده یو پی اس شرکت APC می باشد. که دارای محبوبیت بسیاری در بین مشتریان و افراد کاربر می باشد. ای پی سی به عنوان قدرت اول برق و الکترونیک در جهان می باشد. که علاوه بر تولید یو پی اس به تولید باتری و رک برای مراکز داده و تجهیزات خنک کننده جهت دیتاسنترها نیز می پردازد.

از بزرگترین صادرکننده ها در این زمینه این شرکت است. شرکت آروند آویژه پارسیان دارای توانایی بالایی در تامین کردن و عرضه محصولات APC به ویژه در زمینه یو پی اس های APC سری SYMMETRA LX و SMART UPS ONLINE و SMART UPS را دارد. در صورت قطع برق یو پی اس این امکان را ایجاد می کند که دیگر دستگاه های موجود از کار نیفتد و برق و انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس توسط آن تامین می گردد.

یو پی اس APC و باتری در

کاربرد یو پی اس APC:

تمامی مراکز اداری و سازمانی و دولتی و حتی بسیاری از منازل نیز دارای سیستم های یو پی اس می باشند. و عموما کمتر مرکزی فاقد سیستم های منبع تغذیه بی وقفه است. دستگاه های اتصال یافته به یو پی اس به نوسانات بسیار حساس می باشند. و اصولا تجهیزات گران قیمتی نیز می باشند. که در صورت آسیب دیدن تعمیر و خریداری مجدد آن هزینه زیادی را در بر می گیرد. خرید یو پی اس از نمایندگی های معتبر نیز امری است که بسیار بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 

APC یو پی اس در مراکز پزشکی :

برای مراکز درمانی و بیمارستانی استفاده از یو پی اس امری ضروری می باشد. به این دلیل که عملکرد دستگاه های آزمایشگاهی و پزشکی به وجود جریان برق وابسته می باشد. ایجاد کوچکترین اختلال در عملکرد این دستگاه ها سبب ایجاد خطر برای جان افراد می شود. یو پی اس های APC از بهترین برندهایی است که برای تجهیزات بیمارستانی استفاده می گردد. دستگاه های بسیاری در بازار وجود دارد که برند داخلی یا خارجی دارند. اما هزینه خرید این دستگاه های پزشکی و تعمیرات آن ها بسیار بالا می باشد. که در زمان خرید یو پی اس بهتر است برندی انتخاب شود که دارای طول عمر زیادی باشد. و برق اضطراری را در هر زمان تامین کند و سبب ایجاد کنترل ولتاژ برق و جریان شود.

APC UPS در کارخانه های صنعتی :

یو پی اس باعث ضمانت چرخه تولید به شکل بی وقفه می شود. و این عامل سبب ممانعت از آسیب دیدن دستگاه ها توسط نوسانات برق می گردد. در شرکت های دولتی و خصوصی ازیو پی اس برای مصارفی مانند مانیتورها و سیستم های کامپیوتری و دوربین مداربسته و … استفاده می شود. در منازل برای محافظت از سیستم هایی مانند کامپیوتر شخصی و سیستم های الکتریکی و کنسول بازی و وسایل صوتی و تصویری می توان از یو پی اس یا استابلایزر استفاده نمود.

یو پی اس در تجهیزات شبکه و دیتاسنتر :

برای بسیاری از مشاغل مانند مراکز داده و دیتاسنترها و بانک ها و مراکز مخابراتی یو پی اس بسیار اهمیت دارد. انتخاب یو پی اس با کیفیت برای این مکان ها اهمیت بالایی دارد دستگاه یو پی اس APC انتخاب مناسب برای خرید می باشد.

باتری یو پی اس APC :

همه یو پی اس ها با توجه به ترانسفورماتور برای انتقال جریان و هر عملکرد دیگری به انرژی تولید شده توسط باتری نیاز دارند. باتری یو پی اس در سه نوع اسید سرب و نیکل کادمیوم و لیتیوم تولید می گردند. که از هر کدام از آنها برای موارد خانگی و اداری و صنعتی و مخابراتی و … استفاده می شود. باتری سرب اسید دارای قابلیت اطمینان و سابقه طولانی در ذخیره جریان در یو پی اس را دارا هستند. در صورت انجام فعالیتی که نیاز به اهمیت وزن در آن نمی باشد استفاده از این باتری مقرون به صرفه است.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های MGE و APC دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights