یو پی اس APC صنعتی دارای چه ویژگی هایی است :

apc یو پی اس و رک

یو پی اس APC صنعتی و ویژگی های آن :

یو پی اس APC صنعتی از جمله منابع تغذیه بی وقفه می باشد. که این یو پی اس ها در صنایع و حوزه های تولیدی مورد استفاده می باشد. با ولتاژ برق سه فاز این UPSها کار می کنند.و از لحاظ پشتیبانی ظرفیت بالایی دارند. از پرکاربردترین منابع برق پشتیبان یو پی اس صنعتی است که اجرا و طراحی آن به شکل سفارشی صورت می گیرد.

این یو پی اس جهت نصب بین منبع تغذیه و بای پس و منبع بحرانی مورد تنظیم قرار گرفته است. به عبارتی دیگر در جایی که ولتاژ AC کنترل شده توسط اینورتر تحویل داده می شود. و در حالت بارگذاری فرکانس و یکسو کننده قرار می گیرند. این تنظیمات صورت می پذیرد. یو پی اس های اداری و صنعتی دارای تفاوت زیادی با یکدیگر هستند. بسیاری از افراد استابلایزر و یو پی اس را همانند هم می دانند. در حالیکه تحمل سیستم یو پی اس صنعتی با دستگاه اصلاح کننده ولتاژ دارای تفاوت می باشد.

مشخصات APC UPS

یو پی اس صنعتی:

هزینه UPS صنعتی به دلیل قطعات و تجهیزات خاص نسبت به سایر یو پی اس ها بیشتر می باشد. ترانسفورماتورهای داخلی در یو پی اس صنعتی وجود دارد. قدرت اصلاح و جداسازی بارها از جریان برق توسط ترانسفورماتورها صورت می گیرد.
زمانی که یو پی اس با برق ژنراتور کار می کند ولتاژ های ناپایدار ژنراتور را تثبیت می نماید. و جریان برق مطمئنی را ارائه می دهد.خاموشی اضطراری از قابلیت های یو پی اس های صنعتی می باشد.

SBM یا فناوری باتری هوشمند در یو پی اس صنعتی وجود دارد.که مدیریت فرآیند شارژ باتری و طول عمر باتری را زیاد می کند.امکان نظارت و کنترل دستگاه ها و خاموشی برنامه ریزی شده و کنترل از راه دور در این یو پی اس ها وجود دارد.

یو پی اس APC صنعتی

اجزای UPS صنعتی:

این یو پی اس ها دارای اجزای پیچیده و ویژه ای مانند ترانسفورماتورها و یا اینورتر ها هستند. که در محیط هایی مانند تاسیسات که دارای بار پویا هستند مقاومت ایجاد می نمایند. اتصال به جریان برق و پشتیبانی از تجهیزات بوسیله سیستم های فلایویل نیز صورت می گیرد. نام دیگر یو پی اس های صنعتی در بازار یو پی اس روتری یا دوار می باشد.

انواع یو پی اس صنعتی :

-یو پی اس صنعتی آنلاین یا دوتبدیلی (دوگانه) :

بار به شکل مداوم به وسیله یک مبدل توان در این یو پی اس کار می کند.و ورودی این مبدل یا اینورتر از یک منبع دی سی صورت می پذیرد.

-یو پی اس صنعتی لاین اینتراکتیو :

به موازات برق AC ورودی در این یو پی اس ها اینورتر نیز کار می کند. و هنگامی بار کامل برق را کنترل می نماید که برق ورودی AC قطع گردیده باشد.

پشتیبانی یو پی اس APC

-یو پی اس صنعتی آفلاین :

در این مدل از یو پی اس ها تا هنگامی که جریان برق کاملا قطع گردد از خط برق گرفته می شود. بعد از قطعی برق همزمان با باتری اینورتر روشن می گردد تا به تغذیه ادامه نماید.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری یو پی اس APC و MGE و تعمیرات و تهیه لوازم جانبی خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights