نحوه کار MGE UPS به چه صورتی می باشد :

یو پی اس MGE و انواع آن

نحوه کار MGE UPS :

نحوه کار MGE UPS بسیار خاص و منحصر به فرد است که در اینجا درباره آن خواهیم گفت.همواره دو منبع قدرت در یو پی اس موجود می باشد. یکی از منابع همان برق شهری است. که منبع اصلی انرژی می باشد و دیگری نیز منبعی است. که در صورت قطعی برق شهری وارد مدار می گردد به این منبع قدرت دوم و یا همان باتری گفته می شود.براساس نوع یو پی اس یک سوییچی جهت کنترل نمودن اینکه از کدام منابع قدرت در هر موقعیتی بایستی استفاده شود قرار داده شده است.زمانی که حالت نوسانات برق ایجاد گردد و یا برق شهری دچار قطعی گردد کلید عمل نموده و منبع اولی را به دومی تبدیل می نماید. و زمانی که برق شهری بدون هیچ مشکلی باشد مدار از حالت دوم به حالت اول باز می گردد.

نحوه کار MGE UPS

برق شهری به شکل متناوب عمل می کند و وسایل از برق متناوب استفاده می کنند.از آنجا که باتری ها برق مستقیم را تولید می کنند. بخشی از یو پی اس به نام شارژر فرآیند تبدیل نمودن انرژی متناوب به مستقیم را جهت شارژ نمودن باتری ها بر عهده دارد.
بخشی به نام اینورتر برق ذخیره شده در باتری را به برق متناوب تبدیل می نماید. تا دستگاه به کار بیفتد اینورترها در همه یو پی اس ها قراردارد. به عبارتی می توان قسمت های اصلی یک یو پی اس را باتری، شارژر و اینورتر نامید.

نحوه کار MGE UPS

انواع یو پی اس:

یو پی اس ها در مدل ها و انواع و اندازه های متفاوتی موجود هستند. حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی و یا توان واحد اندازه گیری یک UPS می باشد. توان و قدرت یک یو پی اس در صورت قدرتمندی بیشتر اینورتر بیشتر می باشد.

تعمیر یو پی اس MGE

تعمیرات UPS:

در صورت خرابی هرکدام از بخش های یو پی اس بایستی متخصص مربوطه آن بخش را مورد بررسی و تعمیر قراردهد. افراد بی تخصص در زمینه تعمیر و نگهداری یو پی اس سبب ایجاد خسارات مالی می شوند. و بهتر است از افراد دارای تخصص در این زمینه جهت تعمیر یو پی اس کمک گرفت.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری یو پی اس و خرید لوازم یدکی جهت یو پی اس خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت داشتن نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights