طرز کار یو پی اس APC و انواع قابلیت های یو پی اس :

یو پی اس apc و عوامل موثر

طرز کار یو پی اس APC :

طرز کار یو پی اس APC بسیار اهمیت دارد چرا که بایستی به شکل دقیق نوع کار با آن را دانست تا به درستی بتوان از آن استفاده نمود.یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه کار تامین برق وسایل را بر عهده دارد. که این برق را توسط انرژی ذخیره شده در باتری تامین می نماید. خود یو پی اس به برق شهر متصل می گردد. و باتری هایش را شارژ می نماید.هنگامی که برق شهر قطع می گردد سریعا از برق باتری جهت روشن شدن تجهیزات استفاده می نماید.بدون اینکه لحظه ای تجهیزات خاموش گردند UPS می تواند برق ذخیره شده ای که در مدار قرار دارد وارد می کند. و از آسیب دیدن به تجهیزات جلوگیری می نماید.

طرز کار یو پی اس APC

کار کردن UPS با باتری ها می باشد. و در زمان اتصال برق شهر از آن برای شارژ باتری ها استفاده می نمایند. در زمان قطعی برق شهر از مدار خارج می شود. و باتری برق خود را وارد مدار می نماید.

قابلیت های یو پی اس:

جلوگیری از افت و افزایش ولتاژ برق شهر علاوه بر تامین برق فعالیتی است که یو پی اس ها انجام می دهند.جلوگیری از ایجاد نویز و تغییر فرکانس نیز از قابلیت های دیگر یو پی اس است. در صورت افت برق و یا افزایش ولتاژ مثل رعد و برق نیز از آسیب رسیدن به تجهیزات متصل شده به یو پی اس جلوگیری می گردد.

در چه تجهیزاتی از یو پی اس استفاده می گردد:

برای تجهیزات حساس و اضطراری از UPS استفاده می شود چرا که قیمت یو پی اس بسیار گران است.در اتاق سرور و دوربین مداربسته و تجهیزات پزشکی که نیاز به برق بدون وقفه دارند. نیز از یو پی اس استفاده می شود. تجهیزات نظامی و هر تجهیزاتی که گران قیمت هستند و به دلیل حساسیت امکان اتصال به برق شهر را به طور مستقیم ندارند و یا خاموش شدن آنها سبب ایجاد ضرر می گردد نیز بایستی از یو پی اس استفاده گردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه یو پی اس و خدمات سرویس و نگهداری آن همواره در حال خدمت گذاری و ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد در صورت داشتن هر سوالی در زمینه یو پی اس می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights