سرویس و نگهداری یو پی اس APC به چه صورتی است:

یو پی اس و ICT شبکه

سرویس و نگهداری یو پی اس APC :

سرویس و نگهداری یو پی اس APC از جمله فعالیت هایی است. که توسط افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه صورت می گیرد. شرکت آروند آویژه پارسیان با داشتن افراد متخصص در این زمینه همواره در حال خدمت گزاری به شما عزیزان می باشد.

در صورت قطعی برق شهری دستگاه های یو پی اس، وظیفه دریافت کردن برق شهری را بر عهده دارد. که آن را در باتری یو پی اس ذخیره می کند. و مانع از قطعی برق می گردد. بدون داشتن جریان برق خانگی و صنعتی با فشار قوی و یو پی اس و باتری یو پی اس هرگز نمی توان این کار را به انجام رساند. و از قطعی برق جلوگیری به عمل آید.
باتوجه به افزایش مصرف سرانه برق در بسیاری از مکان ها نیاز به برق شهری بدون قطعی می باشد. مکان هایی مثل بیمارستان ها و مراکز بزرگ تولیدی و شرکت های بزرگ که در صورت قطع شدن برق کل سیستم کاری آنها بر هم می خورد. و نیاز به یو پی اس جهت جلوگیری از قطعی برق دارند.

 

سرویس و نگهداری یو پی اس APC

 

یو پی اس ها به ویژه یو پی اس های apc و mge در زمان قطعی برق. با داشتن باتری های قوی و رضایت بالایی که در میان مشتریان دارد. جریان ثابتی از برق را به دستگاه های موجود و نیازمند به یو پی اس ارائه می دهد.

یو پی اس APCمدل Smart-UPS SRT 96V 3kVA

تعمیر و سرویس یو پی اس :

بعضی مواقع قطعی های مکرر برق و عدم نگهداری صحیح از یو پی اس و رعایت نکردن توصیه های شارژ و دشارژ دستگاه های ups سبب ایجاد مشکلات و آسیب های جدی برای یو پی اس ها می شود. که بایستی به متخصص مربوطه آن را سپرد. تا از بیشتر شدن این دستگاه ها جلوگیری به عمل آید.

یو پی اس APCمدلSmart-UPS On-Line10kVA/10kW

نحوه تعمیر یو پی اس :

قطعی مکرر برق و عدم نگهداری و رعایت صحیح استفاده از یو پی اس سبب ایجاد خرابی در قطعات داخلی یو پی اس و ایجاد مشکلاتی در باتری ها می گردد. که نیاز به تعمیر را برای یو پی اس فراهم می آورد. چرا که تعویض یو پی اس هزینه های بسیار بیشتری نسبت به تعمیر کردن آن دارد. پس بهترین انتخاب تعمیر یو پی اس می باشد. شرکت آروند آویژه پارسیان با داشتن نیروی متخصص همواره، در زمینه تعمیرات و سرویس یو پی اس در حال خدمت گزاری به شما عزیزان می باشد .

چنانچه در زمینه سرویس و نگهداری یو پی اس و یا تعمیرات آن نیاز به خدمات خاص و ویژه ای داشتید. می توانید با متخصصان ما در شرکت آروند آویژه تماس حاصل نمایید و از مشاوره ای کامل بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights