زمان برق دهی یو پی اس به چه مواردی بستگی دارد :

مدل های مختلف ups

زمان برق دهی یو پی اس :

زمان برق دهی یو پی اس زمان برق دهی یو پی اس بستگی به باتری های مخصوص sealed lead acid متصل شده به آنها دارد. واحد اندازه گیری باتری ها آمپر ساعت می باشد. که نسبت مستقیمی با زمان برق دهی دارد.

قرارگیری باتری به سه شکل می باشد:

-باتری های اکسترنال که درون کیس جدایی در کنار یو پی اس قرار می گیرد.
-باتری هایی که درون دستگاه قراردارند.
– در اکثر موارد دستگاه ها این قابلیت را دارند که هم به شکل internal و هم external نصب باتری ها را صورت می دهند.

زمان برق دهی یو پی اس

یو پی اس :

نوسانات جریان برق در صورت عدم استفاده از یو پی اس سبب سوخته شدن دستگاه مورد نظر می گردد. همه ما عموما حاضر نیستیم که تجهیزات گران قیمت خود را به راحتی از دست دهیم . به دنبال منبع تغذیه بی وقفه هستیم تا در زمان قطعی برق بتواند نیازهای ما را در جهت ثابت نگه داشتن نوسانات برق و ایجاد نویز رفع نماید.یو پی اس به معنای منبع تغذیه بدون وقفه می باشد.

زمان برق دهی یو پی اس

معمولا ups در کنار رایانه یا سایر وسایل برقی قرار می گیرد. و در صورت ایجاد قطعی برق و یا نوسانات برقی آن را رفع می نماید. و برق را به شکلی بدون وقفه در اختیار دستگاه ها قرار می دهد.به عبارتی دیگر یو پی اس بین برق شهری و دستگاهی که برق مصرف می نماید. به عنوان منبع بی وقفه برق عمل می نماید. همچنین سبب نرمال سازی جریان برق و جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه ها و تجهیزات می گردد.

زمان برق دهی یو پی اس

انواع یو پی اس ها :

یو پی اس ها به طور کلی به سه نوع آفلاین یو پی اس، آنلاین یو پی اس،یو پی اس لاین اینتراکتیو طبقه بندی می شوند.زمانی که نمی خواهید به وسیایل گران قیمت شما آسیبی در اثر نوسانات برقی ایجاد شود یو پی اس مهمترین نقش را در ایجاد حفاظت از دستگاه ها دارد.

اجزای یک یو پی اس :

یو پی اس از چهار بخش رکتیفایر یا یکیوکننده شارژر، باتری، مبدل دی سی به ای سی یا همان اینورتر و سوئیچ یا کلید غیرهادی تشکیل شده است.

شرکت آروند آویژه پارسیان خدمات بسیار جامعی را در زمینه تعمیر و نگهداری یو پی اس و تابلو برق ها به شما عزیزان ارائه می دهد. در صورت داشتن هر سوالی می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی کامل بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights