روشن کردن یو پی اس به چه صورتی انجام می پذیرد :

یو پی اسAPC و شناخت آن

روشن کردن یو پی اس :

روشن کردن یو پی اس فرآیندی بسیار مهم و اساسی می اشد و بایستی توسط افراد متخصص صورت پذیرد.خاموش کردن یو پی اس بستگی به مدت زمانی دارد که می خواهیم دستگاه را خاموش نماییم.در صورتی که upsرا بخواهیم برای مدت زمان کوتاهی خاموش نماییم بهتر است اصلا این خاموشی را به انجام نرسانیم.

 

روشن کردن یو پی اسی که مدت زمان زیادی خاموش بوده است بایستی پس از شارژ کامل مجدد آن باتری صورت پذیرد.جهت حداکثر عمر در ups بهتر است که روشن و خاموش کردن آن ها کاهش یابد.خاموش کردن دستگاه برای مدت زمانی طولانی سبب خرابی باتری ها می گردد.

از طرف دیگر روشن کردن زیاد یو پی اس نیز سبب کم شدن عمر باتری و تجهیزات الکترونیکی می گردد.قبل از آنکه ups را روشن نماییم بایستی تمامی تجهیزات آن را مورد بررسی قرار دهیم همچنینبایستی باتری های آن چک گردد و از سلامت آنها اطمینان حاصل گردد.جهت بررسی مدار و قطعات یو پی اس بایستی از افراد متخصص کمک گرفت و از فیوزهای اتصال کوتاه استفاده نمود.

کاربرد یو پی اس mge

به شکل کلی جهت استفاده کردن از یو پی اس ابتدا خود یو پی اس به برق اتصال می یابد و مورد تست قرار می گیرد و بعد از آن که اطمینان از عملکرد آن صورت گرفت کابل مصرف کننده ها به آن وصل می شود.

قبل از نصب ups چه نکاتی مهم است :

سیستم برق بی وقفه نام دیگر یو پی اس می باشد که از آسیب هایی که توسط نوسانات برق و قطعی برق ایجاد می گردد تجهیزات را محافظت می نمایند.عواملی مانند طوفان و زلزله و … به عنوان تنها عواملی که سبب تخریب سرورها و رایانه ها می گردند نمی باشند. عدم تکمیل برنامه های باز شده در سیستم ها و قطعی ناگهانی برق باعث می گردد که دستگاه های الکترونیکی عملکرد خود را کامل ننمایند.گم شدن اطلاعات حافظه ای نیز در اثر عدم خاموش شدن درست دستگاه ها می باشد.استفاده از یو پی اس سبب می گردد از این آسیب ها جلوگیری گردد و از مشکلات ناشی از نوسانات و قطعی منبع تغذیه جلوگیری گردد.

روشن کردن یو پی اس

حفاظت از دستگاه ها توسط یو پی اس به رعایت عوامل زیر ازتباط دارد:

  • حفاظت از مسیری که داده ها قرار دارند.
  • استفاده از نرم افزار بازیابی جهت نصب کردن.
  • پیکربندی نرم افزاری که بازیابی شده است.
  • بررسی باتری ها
  • پایان پشتیبان گیری
  • جهت به راه انداختن چاپگر لیزری نباید از یو پی اس استفاده گردد.

آشنایی با یو پی اس APC

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه یو پی اس و سرویس و نگهداری آنها و تهیه لوازم یدکی خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت داشتن هر سوالی در این زمینه با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights