در خرید یو پی اس apc و mge چه نکاتی اهمیت دارد :

دلیل خرابی MGE UPS

در خرید یو پی اس apc و mge به چه مواردی باید دقت نمود :

در خرید یو پی اس apc و mge به نکات بسیاری باید دقت نمود تا انتخابی درست داشته باشیم.قطعی برق سبب ایجاد اختلال در سیستم بسیاری از شرکت ها و ادارات و محل های مهم از جهت نیاز به برق می گردد. قطعی برق سبب می گردد تا مدت ها کار شما به تعویق بیفتد. اما تنها کار و فعالیت شما به تعویق نمی افتد قطعی برق به صورت ناگهانی سبب ایجاد یک شوک الکتریکی به دستگاه های برقی می گردد. به همین خاطر این امکان وجود دارد که دستگاه ها دچار سوختگی و یا خرابی شود. و قابلیت استفاده را از دست دهند. در این صورت با چند ثانیه قطعی برق ایجاد خسارات زیادی می گردد.

در صورت داشتن یک یو پی اس می توان مانع از ایجاد این خسارات گردید. چرا که یو پی اس یک منبع تغذیه برق کارآمد می باشد که زمانی که برق قطع می شود ولتاژ برق دوباره به جریان در می آید. در این صورت در زمان قطعی برق شما به واسطه یو پی اس می توانید از دستگاه های برقی خود استفاده نمایید. پس اولین کاربرد یو پی اس استفاده و ایجاد برق در زمان قطعی برق است. یو پی اس اصولا با یک یا چند باتری کار می کند. باتری انرژی برق را در خود ذخیره می کند. و در زمان نیاز آن را به دستگاه برقی انتقال می دهد.

طرز کار یو پی اس APC

نکات مهم در خرید یو پی اس ها :

انتخاب یک سیستم و منبع تغذیه بسیار با کیفیت تاثیر مهمی در زمان قطعی برق و دسترسی به برق دارد. با توجه به نیاز خود می توانید یک سیستم برق ایده آل و کارآمد خریداری نمایید. برای انتخاب هرچه بهتر یو پی اس موارد زیر را مورد توجه قرار دهید.

در خرید یو پی اس apc و mge

– مدل و نوع یو پی اس :

نوع و برندهای بسیار زیادی از یو پی اس ها در دنیای امروزه وجود دارد که بایستی شما انتظارات کامل خود را از یو پی اس مورد نظر دانسته و با توجه به آن به خرید آن ups بپردازید.

-امکان تنظیم کردن پارامترهای موجود:

دستگاه های ups در هر مدل و نوعی که هستند دارای یکسری پارامترهایی هستند که جهت عملکرد بهتر روی دستگاه ها قرار می گیرد این پارامترها در بعضی از یو پی اس ها توسط خود کمپانی مربوطه تنظیم می گردد اما در بعضی دیگر این امکان برای مشتریان وجود دارد که خود به تنظیم آن بپردازند.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه خرید یو پی اس های apc و mge خدمات بسیار جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهد در صورت داشتن نیاز به هر اطلاعاتی در این زمینه با مشاوران ما تماس نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights