خرید یو پی اس MGE مناسب چه ویژگی هایی دارد:

خرید یو پی اس MGE :

خرید یو پی اس MGE مستلزم دقت و داشتن اطلاعات کامل جهت استفاده از آن یو پی اس می باشد. که بایستی مورد توجه قرار گیرد. در اینجا درباره آن صحبت خواهیم کرد.در سال 2007 شرکت ایتون ، شرکت یو پی اس MGE را خریداری نمود. و ایتون به عنوان اولین تولید کننده یو پی اس تک فاز تبدیل گردید. بعد از آن در سال 2010 شرکت UPS APC کل سهام شرکت MGE را خریداری کرد. و به بزرگترین تامین کننده یو پی اس تبدیل گردید. ضریب کیفی بالا و عملکرد خوب یو پی اس های MGE که امروزه در شرکت اشنایدر الکتریک و APC تولید می شود. از جمله ویژگی های MGE یو پی اس ها می باشد. شرکت آروند آویژه پارسیان همواره آماده عرضه یو پی اس MGE و محصولات این UPS می باشد همچنین دارای آمادگی جهت خدمات پس از فروش نیز می باشد.

خرید یو پی اس MGE

از طریق اشنایدر الکتریک خط تولید یو پی اس MGE در دسترس است و شامل یو پی اس های زیر است:

1- MGE GALAXY 3500:

این یو پی اس به جای یو پی اس MGE G 3000 گردید و از جمله مشهورترین جایگزین برای EPS3000 است.در مراکز اطلاعات کوچک و محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. و بازدهی بسیار خوبی را دارد. در محدوده توان 10 تا 30 KVA و برای ولتاژ ورودی و خروجی 208 ولت با سیستم باتری کوچک از جمله انتخاب های درست است.

2- MGE GALAXY 4000,MGE GALAXY 5000,MGE GALAXY PW:

اینها همگی یک پشتیبانی قوی را برای مراکز اطلاعات متوسط ایجاد می نماید . در توان محدوده 225VA-40 و ولتاژ ورودی سه فاز 208-400 و 480 و 600 ولت سازگاری تولیدات MGE GALAXY تطابق ندارد و به خوبی عمل نمی کند.جایگزین های خوبی که برای MGE COMET مناسب است MGE G 4000 و MGE G 5000 می باشند.

تعمیرات یو پی اس MGE

3- MGE EPS 7000 و MGE EPS 8000:

برای مراکز اطلاعاتی بزرگ و مراکز صنعتی بزرگ بهترین انتخاب این یو پی اس ها هستند. برای شرایط بحرانی خرید یو پی اس EPS 8000 و EPS7000 قابلیت اطمینان خوبی دارد. و به صنعت پیشنهاد می گردد. در محدوده توان 300-1100 KVA خط تولید MGE EPS قوی و سازگار می باشد. و سازگاری بالایی دارد.

خرید یو پی اس MGE

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه یو پی اس و محصولات آن به خصوص APC و MGE خدمات بسیار جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهد. در صورت داشتن هر سوالی در این زمینه می توانید. با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی کامل بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights