انواع یو پی اس و شناخت آنها برای چه مهم می باشد :

مشخصات APC UPS

انواع یو پی اس :

انواع یو پی اس و شناخت آنها اهمیت زیادی دارد. چرا که نوع کارکرد هر یو پی اس متفاوت است و بایستی مورد بررسی قرار گیرد.یو پی اس سیستم برق بدون وقفه می باشد. که نام دیگر آن سیستم تامین برق اضطراری می باشد که به باتری مجهز می باشند. پس از بررسی مشکلات برق شهری جهت رفع مشکلات و استفاده از برق بدون وقفه از یو پی اس استفاده می شود.

انواع یو پی اس

سیستم UPS و عملکرد آن :

یو پی اس علاوه بر اینکه سبب ایجاد برق بدون وقفه می گردد از دستگاه های گران قیمت و حساسی که به یو پی اس وصل می باشند. نیز حفاظت می نماید. قبل از اینکه دستگاه های متصل به یو پی اس دچار مشکل و یا آسیبی شوند یو پی اس آسیب می بیند. و از دستگاه الکترونیکی محافظت می نماید.

MGE Galaxy 7000 500 kVA

قطعی برق اصلی ترین مشکل برق شهری می باشد.دستگاه یو پی اس در موقعیت هایی که نیاز به وجود برق می باشد. با ذخیره برق در باتری های داخلی و خارجی این فرآیند برق بی وقفه را تامین می نماید.بعد از قطع شدن برق دستگاه یو پی اس به عنوان منبع برق عمل می کند. و برق وسایل را تامین می نماید.به همین دلیل دستگاه یو پی اس به عنوان ضرورت شناخته گردید. و افراد به عنوان تامین کننده و برطرف کننده قطع شدگی برق آن را می شناسند.

انواع یو پی اس

یو پی اس انواع متنوع دارد که شامل یو پی اس های توان پایین و یو پی اس های توان بالا و آفلاین و لاین اینتراکتیو و یو پی اس آنلاین می باشند.یو پی اس آفلاین امروزه از رده خارج شده است و یو پی اس آنلاین معمولا بدون وقفه در بازار وجود دارند. دستگاه یو پی اس سبب می گردد که قطعی برق را متوجه نگردیم.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه یو پی اس و تامین لوازم یدکی آن و سرویس و نگهداری خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت داشتن هر سوالی با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights