هووآوی یو پی اس و اساس کار آن چیست :

huawei ups و بررسی

هووآوی یو پی اس و اساس کار آن :

هووآوی یو پی اس و اساس کارکرد آن شامل مواردی است که به شرح آن می پردازیم. شرکت هووآوی از جمله پیشگامان ارائه زیرساخت ابزارهای هوشمند و فناوری اطلاعات و ارتباطات ict می باشد. که با دادن راه حل های یکپارچه در فناوری اطلاعات و دستگاه های هوشمند و خدمات ابری و شبکه های مخابراتی تعهد به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها داده است. تا دنیایی متصل و هوشمند ایجاد نماید. یو پی اس و باتری یو پی اس از محصولات تولیدی این شرکت است.

هووآوی یو پی اس و اساس

تحقیق و توسعه :

نوآوری بر نیازهای مشتری از تمرکزهای شرکت هووآوی است. سرمایه گذاری در تحقیقات پایه ای از حرکت های مثبت آن می باشد. این شرکت بر پیشرفت های تکنولوژیکی نیز متمرکز است. که موجب سوق جهان رو به جلو می گردد. توسعه دهندگان هووآوی بر لبه های دنیای علم و تکنولوژی قدم می گذارند. و با استفاده از امکانات موجود به تولید علم در راستای تولید محصول پرداخته است. با استفاده از پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های huawei تولید می گردند. که کیفیت و اطمینانی صد در صدی را ایجاد می کنند.

ویژگی های huawei ups:

عملکرد کارآمد :

-داشتن الگوریتم بسیار دقیق و توپولوژی بهینه سازی در طیف بزرگی از یو پی اس ها قدرت و کیفیت هووآوی با راندمانی بالا بسیار قابل توجه است.
-اتلاف کردن گرما و انرژِی در شرایط غیرعادی نیز حتی وجود ندارد. به این شکل که سبب کاهش هزینه های عملیاتی علاوه بر افزایش عمر باتری ها می شود.
-در زمان آنلاینی دارای راندمان بالا تا 96 درصد است.
-داشتن راندمان بالا در نرخ بار کم سبب می شود تا در شرایط ناپایدار و بد کاهش قدرت توسط هووآوی کنترل گردد.
-جهت داشتن عملکردی بهتر پیکربندی موازی دارا هستند.

راحتی و آسودگی :

-نصب یو پی اس هووآوی به دلیل طراحی ماژول به راحتی است.
-استاندارد بودن
-نگهداری و تعمیری ساده
-راحتی در اتصال به سیستم های موازی بیشتر

مورد اعتماد بودن :

-جهت استفاده از سیستم در قدرت های بالا دارای سیستم پشتیبانی بسیار هوشمند و فعال است.
-در شرایط دشوار و سخت قدرت کنترل خوبی دارد.
-هنگام حوادث محیطی از تست های انجام شده به خوبی عبور کرده
-دارا بودن اجزای کلیدی با بهترین مواد به کار رفته در آن
-در زمان وقایع پیش بینی نشده دارای سیستم خودکار به صدا در آمدن زنگ خطر است.

درمورد شرکت huawei:

در سال 1987 این شرکت الکترونیکی تاسیس گردید. و شرکتی خصوصی محسوب می شد. بیشتر از 180000 نفر به استخدام این شرکت در آمدند که این عدد بیانگر میزان بزرگی آن است. که در زمینه یو پی اس و تولید آن فعالیت دارد. در بیش از 170 کشور هووآوی در دنیا به فعالیت می پردازد.

اساس کار ups:

در زمان قطع برق یو پی اس وارد مدار می گردد که بدون هیچ توقف زمانی این کار صورت می پذیرد. و قبل از اینکه دستگاه خاموش گردد و یا ریست شود این کار صورت می گیرد. تا سبب محافظت از تجهیزات در برابر نوسانات شدید جریان برق و یا قطعی می گردد. همچنین ups سبب ثابت کردن جریان برق نیز می شود.

یو پی اس هووآوی و تست

علائم خراب بودن یو پی اس :

مواردی مانند شارژ نشدن باتری و روشن نشدن یو پی اس و یا عدم نمایش ال ایی دی برای هشدارها و عدم روشنایی چراغ تعویض باتری برای یو پی اس ممکن است که ایجاد شود.دلیل این خرابی ها ممکن است موارد ذیل باشد:

-شارژ بیش از اندازه باتری یو پی اس :

از مواردی که باعث اسیب باتری می شود شارژ شدن بیش از حد آن است. چرا که اگر ولتاژی بیشتر از میزان مشخص شده به باتری وارد شود جریان زیادی به باتری وارد می کند . دمای آن را بالا می برد و سبب خارج شدن گاز بوسیله سوپاپ می شود که خوردگی شبکه الکترود مثبت را موجب می شود.

اتصالات کوتاه:

اتصال دو قطب منفی و مثبت باتری بوسیله رسانا که بسیار تخریب کننده است ممکن است باعث خرابی کامل باتری و در نهایت قطع مدار داخلی آن شود در صورت ایجاد اتصال کوتاه باتری قابل ترمیم و تعمیر نیز نمی باشد.

APC UPS و اطلاعاتی

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights