apc و mge یو پی اس و نوع عملکرد آنها :

یو پی اس apc و سوئیچ

apc و mge یو پی اس و عملکرد آنها :

apc و mge یو پی اس و عملکردی که دارند بسیار مهم و اساسی می باشد که به طور خلاصه درباره آنها آورده اییم.

شرکت apc از جمله بزرگترین و معروف ترین تولیدکننده های یو پی اس یا همان منبع برق اضطراری می باشد که علاوه بر تولید یو پی اس جهت تولید باتری و رک جهت دیتاسنترها و تجهیزات خنک کننده برای مراکز داده نیز شناخته شده است. این شرکت بوسیله سه کارشناس که از دانشگاه ماساچوست در رشته برق و الکترونیک فارق شده بودند تاسیس گردید.

اجزای یو پی اس apc

ups چیست :

همانطور که می دانید یو پی اس منبع تغذیه ای بی وقفه است که جهت وسایل مختلفی که احتیاج به برق بدون وقفه و اضطراری دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بین برق شهری و وسایل مصرف کننده قرار می گیرد و جهت جلوگیری از ایجاد نویز و نوسانات نیز علاوه بر تامین برق فعالیت دارد. تا از ایجاد هر آسیبی به دستگاه جلوگیری نماید.

روش کار یو پی اس APC

مزایای یو پی اس ها :

در بسیاری از مراکز مانند بیمارستان ها و دیتاسنترها و اتاق های رک و بسیاری از کارخانه ها و آزمایشگاه ها و حتی در خانه نیز از یو پی اس استفاده می گردد. تا در برابر قطعی برق در مواقع لزوم جلوگیری نماید و برق اضطراری مورد نیاز را بدون وقفه تامین نماید. همچنین سبب جلوگیری از ایجاد نویز و نوسانات نیز می گردد. به عبارتی دیگر به عنوان یک پشتیبان از یو پی اس استفاده می گردد. فیلترهای موجود در یو پی اس سبب جلوگیری از ایجاد اختلالات و آسیب به دستگاه های مورد نظر می گردد.

اجزای تشکیل دهنده یو پی اس :

1- یکسوکننده شارژ یا رکتیفایر
2- باتری
3-مبدل ac به dc یا اینورتر
4-کلید یا همان سوئیچ

یافتن عیب های یو پی اس apc:

از جمله مهمترین مرحله در تعمیرات یو پی اس عیب یابی آن است. هنگام استفاده از یو پی اس ممکن است آن انتظاری را که از استفاده و عملکرد آن دارید دریافت نکنید. به دلیل عواملی مانند مشکل پیکربندی و یا محیط نصب و راه اندازی ممکن است این مشکلات ایجاد گردد. عیب یابی اشتباه ممکن است سبب ایجاد هزینه های بسیاری برای افراد و وسایل گردد. پس بایستی توسط کارشناس متخصص در این حیطه صورت پذیرد.

 

یو پی اس APC و آشنایی

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و تعمیرات آنها خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید تا از اطلاعاتی کامل بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights