یو پی اس HUAWEI 3KVA و بررسی آن :

هووآوی یو پی اس و نقش

یو پی اس HUAWEI 3KVA و ویژگی های آن :

یو پی اس HUAWEI 3KVA و ویژگی های آن شامل مواردی است که در اینجا به بررسی آن اجمالی آن می پردازیم. یکی از پیشگامان جهانی در ارائه ی زیر ساخت فناوری اطلاعات و ابزارهای هوشمند و ارتباطات شرکت HUAWEI می باشد. در حوزه های مختلف شبکه های مخابراتی و فناوری اطلاعات و دستگاه های هوشمند و خدمات ابری با راه حل های یکپارچه سبب دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها و خانه ها جهت رسیدن به یک دنیای بسیار هوشمند و قدرتمند شده است. از جمله محصولاتی که توسط این شرکت به تولید می رسد یو پی اس و باتری یو پی اس است.

تاریخچه شرکت HUAWEI:

در سال 1987 این شرکت تاسیس گردیده است و شرکتی خصوصی به حساب می آید. بیش از 180000 کارمند توسط این شرکت استخدام گردیده است. که این تعداد باعث تبدیل این شرکت به یکی از بزرگترین شرکت های فعال در تولید یو پی اس گردیده است. در 170 کشور و منطقه شرکت هووآوی در جهان فعالیت می کند. این شرکت بر نوآوری بر نیازهای مشتری تمرکز دارد. در تحقیقات پایه ای این شرکت سرمایه گذاری می کند و بر پیشرفت های تکنولوژیکی که جهان را به جلو می برد تمرکز دارد. با بهره گیری از تجهیزات و امکانات بسیار این شرکت به تولید علم در راستای تولید محصول اقدام می کند. یو پی اس های هووآوی با پیشرفته ترین روش ها تولید می گردند و کیفیت و قابل اطمینان بودن صد در صدی را دارند.

UPS چیست :

دستگاه ذخیره برق با توان 220 ولت که در سیستم های اداری و خانگی و مراکز داده در زمان قطعی برق استفاده می شود را یو پی اس یا منبع تغذیه می نامند. به بیانی دیگر یو پی اس از شوک و خرابی در سیستم های مختلف در زمان قطع برق جلوگیری می کند. و سبب تامین برق مصرفی می گردد. در صورت قطع شدن برق مراکز داده و تجهیزات الکترونیکی دچار اختلال می شوند. جهت حفاظت از سیستم های محتلف بایستی از یو پی اس استفاده گردد. یو پی اس ها در انواع و ابعاد متفاوتی برای کاربری هایی مختلف تولید می شوند و برای سیستم های رایانه یا تاسیسات و صنایع بزرگ از آنها استفاده می گردد.

مشخصه های فنی یو پی اس ها :

برای جلوگیری از خاموشی ناگهانی وسایل الکترونیکی خرابی دستگاه ها و ایجاد شوک استفاده از یو پی اس مناسب است. تمامی یو پی اس ها این هدف را دارند تا تامین برق مصرفی و ذخیره انرژی در مواقع ضروری را انجام دهند. یو پی اس ها به دو صورت ایستاده و قفسه ای طراحی شده اند. در مدل ایستاده و یا کابینت یو پی اس به شکل عمودی روی میز و یا زمین جهت اتاق های سرور قرار می گیرند. در مدل قفسه ای نیز یو پی اس بشکل قفسه ای با چرخش 90 درجه در کنار تجهیزات الکترونیکی قرار می گیرند و از ایجاد خاموشی ناگهانی سیستم ها جلوگیری می کنند.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری یو پی اس های MGE و APC و تهیه لوازم جانبی خدمات جامعی را ارائه می دهد. دارای لایسنس های مختلف و همینطور تجربه همکاری با شرکت اشنایدر الکترونیک را نیز در کارنامه کاری خود دارد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights