یو پی اس huawei و pdu چه ویژگی هایی دارند :

یو پی اس huawei و pdu

یو پی اس huawei و pdu :

یو پی اس huawei و pdu ویژگی هایی دارند که به بررسی آن می پردازیم. در ارائه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ict و ابزارهای هوشمند شرکت هووآوی از جمله پیشگامان معروف است. در حوزه های شبکه های مخابراتی و و خدمات ابری و فناوری اطلاعات این شرکت متعهد به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها گشته است. تا دنیایی کاملا هوشمند و متصل را ایجاد نماید. از محصولاتی که در این شرکت به تولید می رسد یو پی اس و باتری یو پی اس است.

یو پی اس هووآوی در

درمورد شرکت هووآوی :

در سال 1987 شرکت خصوصی هووآوی که الکترونیکی می باشد تاسیس شد. بیشتر از 180000 فرد به استخدام این شرکت درآمدند. که این عدد نشان دهنده بزرگ بودن این شرکت در زمینه تولید کردن یو پی اس است. در بیشتر از 170 منطقه و کشور این شرکت در دنیا فعالیت دارد. تمرکز هووآوی بر نوآوری بر نیازهای مشتری است. در تحقیقات پایه ای سرمایه گذاری می کند. و بر پیشرفت های تکنولوژیکی تمرکز دارد. تا سبب حرکت جهان به جلو گردد. در دنیای علم و تکنولوژی محققان این شرکت قدم بر می دارند. و با امکانات و تجهیزات بسیار شرکت هووآوی به تولید علم در راستای تولید محصول پرداخته است. با روش های بسیار پیشرفته یو پی اس های هووآوی تولید می گردند. که کیفیت و اطمینانی صد در صدی دارند.

apc ups و شناخت

PDU چیست :

واحد توزیع برق یا پی دی یو دستگاهی می باشد. که جهت توزیع برق به تجهیزات الکتریکی استفاده می گردد. در اتاق های سرور و محیط های صنعتی و مراکز داده که تجهیزات الکتریکی حساسی دارند از PDU استفاده می شود. به بیان دیگر پی دی یو برای مدیریت توزیع برق است که تنها یک ورودی و تعداد زیادی خروجی برق دارد. معمولا در کابینت ها و رک ها و برای تغذیه کردن سرورها و تجهیزات شبکه از پی دی یو استفاده می شود. برای مدیریت برق مصرفی جهت تجهیزات شبکه و با زیاد شدن سرورها و افزایش تجهیزات شبکه در دیتاسنترها و اتاق های SERVERها از PDU استفاده می گردد.

مزیت های استفاده از PDU ها :

-امنیت بیشتر :

در برابر مشکلات مختلف و نوسانات برقی پی دی یو ها از وسایل و تجهیزات الکتریکی حفاظت می کنند.

-بهبودی مدیریت و عملکرد برق :

برای ایجاد مدیریت و فعالیت تجهیزات الکتریکی پی دی یو های هوشمند بسیار الزامی است. این کار باعث کاهش هزینه برق و بهبود یافتن بهره وری انرژی می گردد.

سهولت و راحتی مدیریت :

نظارت بر مصرف برق تجهیزات الکتریکی و مدیریت توسط پی دی یو ها راحت تر می شود.

یو پی اس هووآوی و کف

کاربردهای یک PDU:

-توزیع یافتن برق به وسایل الکتریکی :

برای تجهیزات الکترونیکی پی دی یو ها نقطه مرکزی برای توزیع برق محسوب می شوند. با این کار نظارت و مدیریت بر مصرف برق وسایل الکتریکی راحت و آسان می شود.

-محافظت از تجهیزات الکتریکی :

در مقابل نوسانات و اختلالات برقی پی دی یو ها سبب حفاظت می شوند. در دیتاسنترها که دارای وسایلی برقی و حساس است این موضوع بسیار با اهمیت است.

-مدیریت کردن برق :

برای مدیریت برق وسیله های الکترونیکی این PDU هوشمندانه در محیط های صنعتی و مرکزهای داده و سرورها استفاده می گردد. بهبود امنیت و سهولت نگهداری وسایل و مدیریت برق نتیجه استفاده از این وسیله است.

یو پی اس هووآوی و شرح

انواع PDU:

1-تک فاز : استفاده از برق تک فاز برای ورودی و خروجی از این نوع پی دی یو استفاده می شود.
2-سه فاز : از برق سه جهت ورودی و خروجی خود استفاده می نماید.
3-پی دی یو ایزوله : اینها دو مدار مجزا دارند که جهت ورودی و خروجی استفاده می شود که از هم ایزوله اند.
4-PDU هوشمند: قابلیت های مدیرتی پیشرفته مثل مدیریت بار و کنترل از راه دور و اندازه گیری مصرف در این گونه وجود دارد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE و هووآوی دارای خدمات بسیار ویژه ای است. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights