یو پی اس huawei و کاربرد باتری در آن :

یو پی اس هووآوی و سرویس

یو پی اس huawei و کاربرد باتری آن :

یو پی اس huawei و کاربرد باتری در آن دارای اهمیت بسیاری است. شرکت هووآوی یک ارائه دهنده راه حل های ict جهانی می باشد. با شراکت قدرتمند و مشتری مداری تمامی قابلیتها و نقاط قوت در طول شبکه های کاربر و سرمایه گذاری و زمینه محاسبات ابری و مصرف کننده را ایجاد کرده است. به وسیله راه حل های رقابتی ict بیشترین مقادیر کاربان و سرمایه گذاران مخابراتی و مصرف کنندگان باعث ایجاد خدماتی شده است.

راه حل ها و تولیدات هووآوی در بیشتر از 170 کشور گسترش یافته است. و این توسعه و تولیدات در اختیار بیش از یک سوم مردم در جهان قرارداده شده است. با قابلیت های بسیار قوی در تحقیق و توسعه و تخصص فنی کامل در حوزه سرمایه گذاری استراتژی هووآوی بر همکاری نزدیک و ادغام با شرکا برای رسیدن به میزان بالای مشتری مداری ict و محوریت نقش خریدار که بر اساس فهم عمیقی از نیازهای خریدار ایجاد شده است تمرکز نموده است.

یو پی اس huawei و کاربرد باتری

ups چیست :

یو پی اس وسیله ای است که در زمان قطعی برق انرژی لازم برای وسایل الکتریکی را تامین می نماید. و از ایجاد تغییرات فرکانسی و ولتاژی جلوگیری می کند.

اجزای یو پی اس huawei:

1-باتری یو پی اس :

از بخش های مهم یو پی اس باتری می باشد. که برای ذخیره سازی برق در زمان عادی و ارائه آن برای مواقع مورد نیاز است. با توجه به مدت زمان لازم برای داشتن برق پشتیبان انتخاب باتری صورت می گیرد. محل باتری یو پی اس بر حسب نوع دستگاه یو پی اس ممکن است داخلی و یا خارجی باشد.

 

2-شارژر ups:

فراهم کردن و کنترل ولتاژ و جریان لازم برای شارژ باتری های یو پی اس توسط این قسمت صورت می گیرد. بهره وری باتری و یو پی اس با تکنولوژی و کیفیت به کار رفته در این قسمت بسیار زیاد می گردد.

3- مبدل یا اینورتر :

تبدیل انرژی موجود در باتری به جریان متناوب بوسیله مبدل صورت می پذیرد. در صورت قطعی برق و یا ایجاد مشکل اینورتر به سرعت جریان باتری را به متناوب تبدیل می کند. و سبب تامین کردن برق بی وقفه لازم برای دستگاه می گردد. مبدل یک یو پی اس بیانگر توان آن است. چرا که توان آن به اینورتر بستگی دارد. هرچه اینورتر قدرت بیشتری داشته باشد توان دستگاه یو پی اس نیز بیشتر می باشد.

مشکلات شبکه برق رسانی :

قطعی برق شهر :

از مشکلاتی که ممکن است برای تجهیزات برقی ایجاد گردد قطعی ناگهانی برق است. با قراردادن یو پی اس ما بین منبع برق شهری و تجهیزات مورد نظر بعد از قطعی برق یوپی اس برای پشتیبانی و فراهم نمودن برق تجهیزات متصله وارد مدار می شود. برق لازم برای وسایل توسط باتری هایی که به یو پی اس اتصال دارند و انرژی درونی آنها تامین می شود. این میزان انرژی به توان و میزان ذخیره آن بستگی دارد.

یو پی اس huawei و کاربرد باتری

افت موقت ولتاژ به شکل ناگهانی :

در اثر راه اندازی بارهایی مانند الکتروموتورهای پرقدرت افت لحظه ای ولتاژ ممکن است ایجاد گردد. که این عامل سبب مشکلاتی مانند خطای عملکرد و از کار افتادن موقت کارکرد و یا راه اندازی مجدد سیستم های رایانه ای شود. در مراکز حساس برای رفع این مشکل استفاده کردن از یو پی اس پیشنهاد می گردد. هنگام بروز این مشکل در حضور یو پی اس توان مصرفی تجهیزات به شکل لحظه ای بوسیله یو پی اس و باتری اتصال یافته به آن تا زمان رسیدن سطح ولتاژ به حالت نرمال تامین می گردد.

 

تداخلات مغناطیسی و نویز :

این مشکل در اثر وجود دستگاه های الکترونیکی و سوئیچینگ و موتورهای القایی در شبکه برق بوجود می آید. که این عامل باعث ایجاد عملکردی نامناسب در تجهیزات حساس موجود و اتصالی به شبکه برق می شود. بخشی به نام فیلتر در یو پی اس وجود دارد. حل این موارد بر عهده فیلتر است.

افت طولانی ولتاژ :

شرایطی که در عملکرد یو پی اس ایجاد می شود در زمان افت طولانی ولتاژ مانند حالت قطع برق است.

 

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از انواع یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. همچنین این شرکت دارای سابقه همکاری با شرکت اشنایدر الکتریک نیز می باشد. در صورت نیاز به مشاوره و خرید یو پی اس و لوازم جانبی با ما تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights