یو پی اس huawei و کارایی آن شامل چه مواردی است :

بوق زدن ممتد در huawei ups

یو پی اس huawei و کارایی آن چیست :

یو پی اس huawei و کارایی و مزایایی دارد که درباره آن مطالبی را آورده اییم. در ارائه زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات یا ict و ابزارهای هوشمند شرکت هووآوی از جمله پیشگامان جهانی آن است. در حوزه های شبکه های مخابراتی و دستگاه های هوشمند و خدمات ابری هووآوی و فناوری اطلاعات با راه حل های یکپارچه به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها پرداخته است تا به دنیایی قابل دسترس و کاملا متصل دست یابد. از محصولات تولیدی در این شرکت می توان به یو پی اس و باتری آن اشاره کرد.

یو پی اس apc و سرویس و

درمورد شرکت هووآوی :

در سال 1987 شرکت خصوصی هووآوی که الکترونیکی می باشد تاسیس گردید. این شرکت بیش از 18000 کارمند دارد که این عدد بیانگر بزرگ بودن این شرکت است. که در زمینه تولید یو پی اس فعال است. در بیش از 170 منطقه و کشور هووآوی فعالیت دارد. نوآوری بر نیازهای مشتری تمرکز این شرکت است. مه در تحقیقات پایه ای سرمایه گذاری می نماید. همچنین بر پیشرفت های تکنولوژیکی نیز متمرکز است. با بهره گیری از تجهیزات و امکانات زیاد این شرکت به تولید علم در راستای تولید محصول پرداخته است. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های هووآوی تولید می گردند و کیفیتی صد در صد با قابلیت اطمینان دارند.

یو پی اس هووآوی و تعمیر

ups چیست :

یو پی اس از سیستم هایی می باشد که در زمان قطعی برق مورد استفاده می باشد و اهمیت بالایی دارد. این دستگاه بین برق شهری و انرژی مصرفی قرار می گیرد. و انرژی لازم را در هنگام قطع برق تامین می کند و از تغییرات نوسانی و ایجاد نویز جلوگیری می کند. امروزه برای محافظت از سیستم های رایانه ای و برقی حساس از یو پی اس استفاده می شود.

اجزای یو پی اس :

تغییرات جریان برق و کارایی UPS:

-افت موقت ولتاژ به شکل ناگهانی :

در زمان تغییرات ولتاژی به شکل ناگهانی از کارافتادن ناگهانی و موقت و خطای عملکردی دستگاه و راه اندازی مجدد سیستم در حین انجام کار صورت می گیرد. بوسیله استفاده از یو پی اس می توان از این آسیب ها و مشکلات جلوگیری کرد.

یو پی اس هووآوی و تعمیر

-قطع برق :

از جمله مواردی که برای وسایل الکترونیکی وجود دارد قطع برق است. به دلیل قطعی وصلی ناگهانی در برق شهری با به کار بردن یو پی اس و قراردادن آن بین برق شهری و دستگاه می توان انرژی لازم برای وسایل حساس را تامین نمود. و یو پی اس سبب پشتیبانی و ذخیره برق نیز می گردد که باعث تامین انرژی برای دستگاه ها می شود.

-افت ولتاژ به طور طولانی :

در صورتی که ولتاژ دچار افت طولانی شود شرایط قطعی مانند قطع کامل برق است.

-افزایش ولتاژ به طور ناگهانی و موقت :

در حد غیر نرمال افزایش ناگهانی و موقت در ولتاژ سبب ایجاد مشکلاتی مثل رعد و برق و سوئیچینگ در دستگاه می گردد که این عمل سبب زیان بسیاری در طولانی مدت می شود. و یو پی اس در این هنگام انرژی زیادی که در خود ذخیره دارد را مورد استفاده قرار می دهد.

-نویز و مداخلات مغناطیسی :

در زمان اجرای سوئیچینگ و موتورهای القایی در شبکه برق نویز و تداخلات الکتریکی و مغناطیسی ایجاد می شود که یو پی اس در این زمان سبب از بین رفتن این موارد شده و انرژی لازمه را برای رفع این موارد تامین می کند.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد که در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights