یو پی اس huawei و سرویس و نگهداری آن چگونه است :

هووآوی یو پی اس و نقش

یو پی اس huawei و سرویس و نگهداری آن :

یو پی اس huawei و سرویس کردن آن امری مهم می باشد که بایستی توسط افراد حرفه ای در این رابطه صورت پذیرد. از جمله پیشگامان جهانی ارائه زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ict و ابزارهای هوشمند شرکت هووآوی می باشد. در چهار حوزه فناوری اطلاعات و دستگاه های هوشمند و شبکه های مخابراتی و خدمات ابری این شرکت متعهد به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها و خانه ها جهت رسیدن به دنیایی کاملا هوشمند و متصل است. از جمله محصولات این شرکت یو پی اس و باتری یو پی اس می باشد.

یو پی اس huawei و سرویس

شرکت هووآوی :

در سال 1987 این شرکت تاسیس گردیده است. که شرکتی خصوصی می باشد. بیش از 180000 نفر کارمند توسط این شرکت به فعالیت گرفته شده است. که این رقم سبب تبدیل ان به بزرگترین شرکت فعال در زمینه یو پی اس شده است. در بیش از 170 کشور و منطقه در جهان هووآوی فعالیت دارد. این شرکت بر نوآوری بر نیازهای مشتری تمرکز دارد. در تحقیقات پایه ای سرمایه گذاری می کند و بر پیشرفت های تکنولوژیکی تمرکز دارد که جهان را به جلو می برد. بر لبه های علم و تکنولوژی این شرکت قدم بر می دارد. و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات بسیار این شرکت به تولید علم در راستای تولید محصول می پردازد. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های هووآوی تولید می شوند. و دارای درصد بالایی از کیفیت و اطمینان هستند.

یو پی اس huawei و سرویس

ups:

یو پی اس یا منبع تغذیه بی وقفه وسیله ای است که از قطعاتی جامد تشکیل یافته است. که بین منبع برق ورودی و بار وصل شده قراردارد. از ایجاد اختلافات برق ورودی یا شهر مانند قطعی کامل آن جلوگیری می نماید. ویژگی هایی که در تمامی یو پی اس ها مشترک است وجود باتری می باشد. تا هنگامی که برق شهر وصل شود. انرژی در باتری ها ذخیره می شود و بعد از قطع برق شهر انرژی باتری را به جریان متناوب یا ac تبدیل می نماید.
پس همه سیستم ها دارای شارژ باتری و مدار اینورتر هستند. تمام یو پی اس ها نیز دارای سیستم بای پس می باشند. که همراه با سوئیچ در خروجی سبب ایجاد ارتباط با بار جهت تغذیه مستقیم از برق شهر را ایجاد می کند. مدار سوئیچ خروجی در بسیاری از موارد با به کارگیری سوئیچ های استاتیک کامل می شود. در یو پی اس هایی که دارای توان پایین تری هستند این عمل توسط رله ها صورت می گیرد.

از لحاظ ساختار یو پی اس ها به 3 بخش تقسیم می شوند :

  • -یو پی اس آفلاین
  • -online ups
  • -لاین اینتراکتیو

یو پی اس offline :

بارهای حساس در این مدل از یو پی اس ها از مسیر بای پس انرژی دریافت میکنند. هنگام قطعی تغذیه مسیر بای پس و یا قرارگیری ولتاژ آن خارج از محدوده مجاز و قابل قبول مسیر اینورتر جای آن را می گیرد. در زمان عملکرد عادی یو پی اس اگر اختلالی در محدوده مجاز ولتاژ بای پس ایجاد شود انتقال به بار خواهد یافت. در بسیاری از این یو پی اس ها فرکانس های رادیویی وجود دارد که از اقزایش ناگهانی و شدید ولتاژ تا حد زیادی جلوگیری می نماید. زمان عدم قطع برق شارژ شدن باتری به شکل مداومی صورت می گیرد. تا در زمان قطع برق باتری ها آماده باشند. اینورتر در بعضی از یو پی اس ها ممکن است خاموش باشد. تا راندمان کلی دستگاه افزایش پیدا کند. اما اینورتر به دلیل عملکرد سریع قسمت های کنترل الکترونیکی آن همیشه فعال است.

on line ups :

تفاوت اولی که بین این یو پی اس و با مدل آفلاین است. شارژ باتری با بخش یکسو کننده یا شارژر در این مدل تعویض شده است. شارژر ممکن است از دو بخش جداگانه یا یک بلوک قدرت کامل تشکیل یافته است. در زمان جریان برق شهر باتری توسط این بخش شارژ می شود و انرژی اینورتر را توسط یک ولتاژ دی سی ثابت تامین می نماید. در صورت قطع برق ورودی شارژر خاموش شده و انرژی dc اینورتر بوسیله باتری تامین می شود. و باتری از این زمان کم کم خالی می گردد. بالاترین میزان امنیت توسط این مدل ارائه می گردد.

لاین اینتراکتیو یو پی اس :

به دلیل اضافه شدن سیستم تنظیم ولتاژ در مسیر بای پس در این یو پی اس ها عملکرد بهتری به نسبت آفلاین یو پی اس ها دارند. از متداول ترین مدل های این نوع مجهز به ترانس buck و ترانس ferrorvesonat هستند. مانند مدل های آفلاین این مدل نیز بار خود را از طریق مسیر بای پس تغذیه می نماید. و در زمان قطع برق شهر به اینورتر آن را انتقال می دهد. با سیستم آفلاین نیز از لحاظ مدار اینورتر و شارژر و باتری ها بسیار مشابه هستند. اما به دلیل اضافه شدن مدار تنظیم ولتاژ در مسیر بای پس به اینورتر بار کمتری انتقال می یابد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های هووآوی و همینطور apc و mge دارای خدمات بسیار پیشرفته ای می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights