یو پی اس huawei و باتری که در آن استفاده می شود :

یو پی اس هووآوی و نحوه

یو پی اس huawei و باتری که نیاز دارد :

یو پی اس huawei و باتری که در آن استفاده می گردد. دارای ویژگی هایی هستند که به بررسی آن می پردازیم.شرکت هووآوی از پیشگامان معروف و جهانی در زمینه ارائه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ict و همینطور ابزارهای هوشمند می باشد. در چهار حوزه شبکه مخابراتی و فناوری اطلاعات و دستگاه های هوشمند با ارائه راه حل های یکپارچه برای رسیدن به دنیایی کاملا متصل و هوشمند به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها و خانه ها پرداخته است. از محصولات تولیدی این شرکت یو پی اس و باتری یو پی اس می باشد.

در مورد شرکت huawei:

در سال 1987 این شرکت الکترونیکی که خصوصی نیز می باشد تاسیس گردید. بیش از 180000 کارمند در این شرکت فعالیت دارند که این عدد بیانگر بزرگ بودن هووآوی در میان شرکت های فعال در زمینه یو پی اس می باشد. شرکت هووآوی در بیش از 170 منطقه و کشور در جهان فعالیت دارد.

هووآوی و نوآوری و تحقیق و توسعه :

این شرکت بر نوآوری بر نیازهای مشتری متمرکز است. در تحقیقات پایه ای سرمایه گذاری می کند. و بر پیشرفت های الکترونیکی نیز تمرکز دارد. که جهان را به جلو سوق می دهد. محققان این شرکت بر لبه های علم و تکنولوژی قدم بر میدارند. که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات زیاد سبب تولید علم در راستای ایجاد محصول گشته است. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های هووآوی تولید می شوند. و محصولی صد در صد با کیفیت و قابل اطمینان را ارائه می دهد.

 

باتری یو پی اس HUAWEI:

باتری های یو پی اس هووآوی ارائه دهنده جهانی پیشرو در زیر ساخت ها و دستگاه های هوشمند فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT می باشد. و طیف وسیعی از راه حل های باتری یو پی اس را ارائه می دهد. این باتری ها به شکلی طراحی شده اند که نیروی پشتیبان قابل اعتمادی برای تجهیزات حیاتی در صنعت های مختلف از جمله مخابرات و مراکز داده و حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی فراهم می سازد.

باتری یو پی اس علاوه بر راه حل های خود بخش وسیعی از محصولات و خدمات دیگر مرتبط با منبع تغذیه را نیز ارائه میدهد. از جمله واحدهای توزیع برق و سیستم مدیریت انرژی و راه حل های ذخیره انرژی شامل این موارد می شود. تامین برق کارآمد و قابل اعتماد از اهداف هووآوی می باشد. که سبب کمک به فعالان تجاری می گردد تا در عین حال مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی را به حداقل برساند و هم برق را تامین نماید.

UPS:

یو پی اس وسیله ای است که از قطعات حالت جامد تشکیل شده است که بین منبع برق ورودی و بار وصل شده قرار می گیرد. و از ایجاد اختلال برق ورودی از جمله قطعی کامل آن ممانعت به عمل می آورد. ویژگی هایی در یو پی اس ها مشترک است که شامل وجود باتری در تمام آنها می باشد. که تا زمانی که برق وصل است در باتری ها انرژی ذخیره می شود و در زمان قطع برق انرژی باتری به جریان متناوب یا AC تبدیل می گردد.

 

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از دستگاه های MGE وAPC و تهیه لوازم جانبی خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. همچنین این شرکت دارای یو پی اس و لوازم جانبی جهت فروش میباشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights