یو پی اس huawei و انتخاب آن :

یو پی اس هووآوی و نحوه

یو پی اس huawei و انتخاب آن :

یو پی اس huawei و انتخاب کردن آن شامل فاکتورهایی می باشد که به بررسی آن به شکل اختصاری می پردازیم. شرکت هوآووی از ارائه دهنده راه حل های ict جهانی می باشد. با اختصاص مشتری مداری و شراکتی قدرتمند همه قابلیت ها و نقاط قوت در طول شبکه های کاربر و مصرف کننده و سرمایه گذاری و زمینه های محاسبات ابری را ایجاد کرده است. بوسیله راه حل های رقابتی ict بیشترین میزان کاربان و مصرف کنندگان و سرمایه گذاران مخابراتی و خدماتی را بوجود آورده است.

 

در بیش از 170 کشور تولیدات و راه حل های این شرکت گسترش پیدا کرده است. و در اختیار بیشتر از یک سوم مردم قرار خواهد گرفت. با ایجاد قابلیت های قوی تحقیق و تخصص و توسعه فنی کامل استراتژی هووآوی در حوزه سرمایه گذاری بر همکاری نزدیک و ادغام با شرکا جهت رسیدن به بیشترین میزان مشتری مداری ict و مهم بودن نقش خریدار که بر پایه فهم عمیقی از نیازهای خریدار ایجاد می شود متمرکز می باشد. شرکت هووآوی محدوده گسترده ای از راه حل های خلاقانه hct را جهت مشتریان سازمانی و بخش های عمومی و حمل و نقل و مالی و شرکت های بزرگ و کوچک و متوسط پیشنهاد می دهد.

یو پی اس  huawei و انتخاب

یو پی اس huawei :

منبع تغذیه بی وقفه یا یو پی اس همان منبع برق اضطراری می باشد. که دستگاهی الکتریکی است که در زمان قطع برق شبکه برق اضطراری را به بار تحویل می دهد. به بیانی دیگر یو پی اس علاوه بر اینکه باعث محافظت از دستگاه های الکتریکی حساس می شود. باعث ایجاد ثبات جریان برق تقویتی نیز می گردد که سبب آنلاین ماندن برنامه های مهم و حساس می شود.

تفاوت یو پی اس و ژنراتور :

ups از جهاتی با ژنراتور تفاوت دارد. یو پی اس ها برای کاربرانی که از جریان برق کمتری استفاده می کنند توسط یک یا چند باتری متصل و مدار الکترونیکی مرتبط بهره مند می گردد. و یا اینکه بوسیله ژنراتورها و فلایوییل جهت کاربرانی که از برق بیشتری استفاده می کنند بهره می برد. بیشتر منابع انرژی دارای زمان عملکرد باتری نسبتا کوتاهی دارند. برای مثال برای واحدهای کوچکتر این زمان بین 5 تا 15 دقیقه می باشد. تنها کافی است که دستگاه محافظت شده خاموش باشد و یا وقت لازم برای آوردن منبع برق کمکی به شکل آنلاین وجود داشته باشد.

نصب یو پی اس huawei :

برای اینکه نگهداری و تعمیر یو پی اس و همینطور نصب آن به شکلی آسان صورت پذیرد. خود آن و یا کابینت آن را همواره با فاصله 100 سانتی متری از دیوار قرار دهید. لیستی از وسایل جانبی و اقلام در کنار یو پی اس همواره وجود دارد. به بررسی آنها بپردازید و در صورت کامل نبودن اجزای این لیست می توانید موضوع را با شرکت دریافت کننده در میان بگذارید. یو پی اس در مکانی که قرار می گیرد دمای آن بسیار مهم می باشد.

و این دما بهتر است بین 10 تا 40 درجه سانتی گراد باشد. در صورتی که دما از 40 درجه بالاتر رفت. ظرفیت بار یو پی اس در هر 5 درجه به میزان 10 تا 12 درصد کاهش می یابد. که با عمر دستگاه رابطه مستقیمی دارد و آسیب پذیر است. بایستی یو پی اس و باتری آن در مکان هایی دوراز معرض رطوبت و گرد و غبار و دمای گرم قرار بگیرد. قرار گیری یو پی اس در مکانی تمیز و تهویه مناسب بسیار مهم می باشد. و بهتر است که درون کابینت قرارگیرد. کاهش طول عمر و کارایی باتری با دما در ارتباط است. کابینت ها بایستی دارای محفظه ای برای تهویه مناسب و فن خنک کننده باشند تا باتری و یو پی اس در دمای مناسب 15 تا 25 درجه کار کند و دچار مشکل نگردد.

کاربرد هووآوی یو پی اس :

استفاده از یو پی اس فقط برای نوع خاصی از حفاظت محدود نمی گردد اما به طور معمول جهت حفاظت از رایانه ها و مراکز داده و تجهیزات ارتباطی مخابراتی و سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می گردد. در صورتی که اختلال برق غیر منتظره ای ایجاد شود می تواند باعث صدمات و اختلال در کسب و کار و از دست دادن اطلاعات شود. یو پی اس مانع از ایجاد این اختلالات و همینطور جلوگیری از ایجاد نویز و تغییرات نوسانی دیگر می گردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی و تعمیرات و تهیه لوازم جانبی آنها خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights