یو پی اس huawei و احیای باتری آن چگونه است :

یو پی اس huawei و جنس

یو پی اس huawei و احیای باتری در آن :

یو پی اس huawei و احیای باتری آن امری بسیار مهم است. از جمله شرکت های جهانی که در ارائه زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات یا ict و همینطور ابزارهای هوشمند بسیار معروف هستند می توان به شرکت huawei اشاره نمود. در حوزه های مخابراتی و دستگاه هوشمند و خدمات ابری و فناوری اطلاعات شرکت هووآوی به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان های مختلف پرداخته است. تا دنیایی کاملا هوشمندانه و متصل را ایجاد نماید. از محصولاتی که به تولید بازارهای جهانی رسیده است می توان به یو پی اس و باتری آن توسط این شرکت اشاره نماییم.

یو پی اس هووآوی و نصب

درباره شرکت huawei:

در سال 1987 شرکت هووآوی که خصوصی بوده است و در زمینه الکترونیک فعالیت داشته تاسیس گردید. بیشتر از 180000 فرد توسط این شرکت به استخدام در آمدند که بیانگر بزرگ بودن آن در زمینه تولید ups می باشد. در بیشتر از 170 کشور هووآوی در جهان فعالیت می کند.

تمرکز و نوآوری و تحقیق در هووآوی :

نوآوری بر نیازهای مشتری از تمرکزهای شرکت huawei می باشد. سرمایه گذاری در تحقیقات پایه ای و متمرکز بودن بر پیشرفت های تکنولوژیکی که سبب حرکت جهان به جلو می شود از فعالیت های این شرکت است. در دنیای علم و تکنولوژی توسعه دهندگان هووآوی قدم بر می دارند. و با استفاده از امکانات و وسایل اقدام به تولید علم در راستای تولید محصول نهاده است. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های huawei تولید می گردند که کیفیت صد در صدی و قابلیت اطمینان دارند.

 

یو پی اس apc و اهمیتی

تعریف ups:

به دستگاهی که در هنگام قطع بودن برق و یا وجود نوسانات انرژی و نیروی لازم برای وسایل را تامین می نماید و از آنها حفاظت می کند و از قطعی تجهیزات جلوگیری به عمل می آورد یو پی اس می گویند. بسیاری از مشاغل برای انجام کار به برقی بدون قطعی نیاز دارند چرا که قطع شدن حتی لحظه ای آن سبب ایجاد خسارات مالی و جانی بسیاری می گردد. در مشاغلی مانند بیمارستان ها و بانک ها و سازمان های مهم حتی قطع شدن چند ثانیه ای برق بسیار خطرناک می باشد. پس استفاده از یو پی اس در این مکان ها بسیار مهم و ضروری است. اما ups بدون باتری عملا بدون هیچ کارایی و عملکردی است.

 

باتری huawei ups:

از اجزای بسیار مهم در یو پی اس باتری آن می باشد. که کارایی یو پی اس را نشان می دهد. در صورتیکه باتری بتواند انرژی الکتریکی را ذخیره نماید آن یو پی اس نیز قادر به حفاظت از تجهیزات برقی و الکتریکی است. در صورت عدم درست کارکردن باتری یو پی اس نیز فعال نخواهد بود.

حفاظت از باتری ها :

لازم است تا جایی که امکان دارد از باتری های یو پی اس به خوبی محافظت گردد. و برای درست فعالیت کردن آن و همینطور زیاد شدن طول مصرف آن از همه الزامات استفاده گردد. تا به تعمیر و احیا نیازی پیدا نکند. از جمله موارد مهم در نگهداری باتری این است که دمای فضای مناسب برای کارکردن یو پی اس بایستی کمتر از 30 درجه و یا حتی کمتر از میزان باشد. به همین دلیل استفاده از رک ها بسیار پیشنهاد می شود.

به این دلیل که در رک فضای متناسب برای حفاظت از یو پی اس و دمای لازم برای باتری وجود دارد. پس کنترل دمای محیطی عاملی بسیار مهم برای نگهداری باتری است. دمای زیاد و گرم شدن سبب ایجاد آتش سوزی و حتی انفجار باتری ها نیز می شود. پس بهتر است در کابینت باتری قرار گیرند تا از ارتباط مستقیم با خورشید نیز در امان باشند.

انجام احیای باتری ups:

باتری های بسیار قدیمی و تولید شده در زمان های بسیار زیاد امکان احیا و تعمیر ندارند. در صورت مشکل اتصال کوتاه در پلیت های باتری نیز امکان تعمیر وجود ندارد. و به عبارتی از رده خارج است. روش هایی برای احیا کردن و تعمیرات باتری وجود دارد که همه آنها همیشه پاسخگو نیستند و بسیاری موارد چاره به جز تعویض وجود ندارد. از روش های درست کردن باتری ها می توان به شوک ولتاژی اشاره کرد. این شوک سبب احیای باتری یو پی اس می شود. به دلیل گران بودن battery ها بسیاری از افراد به فکر احیای آنها هستند. علت گرانی آنها میزان سرب بسیار آن می باشد.

 

یو پی اس و موارد

 

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge و huawei و apc خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights