یو پی اس huawei

هووآوی یو پی اس و اهمیت

یو پی اس huawei و ویژگی های آن :

یو پی اس huawei و انواعی که دارد شامل مواردی است که در اینجا درباره آن به اختصار توضیحاتی را آورده اییم. از جمله پیشگامان جهانی در زمینه زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ict و ابزارهای هوشمند شرکت هووآوی می باشد. در چهار حوزه شبکه های مخابراتی و دستگاه های هوشمند و فناوری اطلاعات و خدمات ابری با ارائه راه حل های یکپارچه تعهد به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها و خانه ها جهت دسترسی به یک دنیای متصل و هوشمند داده است. از جمله محصولاتی که این شرکت به تولید آن می پردازد یو پی اس و باتری یو پی اس می باشد.

تاریخچه شرکت huawei:

در سال 1987 شرکت الکترونیکی هووآوی تاسیس گردید که شرکتی خصوصی محسوب می گردد. این شرکت بیش از 180000 کارمند دارد. که این رقم بیانگر بزرگ بودن این شرکت بین شرکت های فعال در زمینه یو پی اس است. در بیش از 170 کشور و منطقه در سراسر جهان هووآوی فعالیت دارد. شرکت huawei تمرکز بر نیازهای مشتری و نوآوری آن دارد. سرمایه گذاری این شرکت در تحقیقات پایه ای می باشد. و بر پیشرفت های تکنولوژیکی تمرکز دارد.

که سبب جلوبردن جهان به سمت نوآوری و پیشرفت می گردد. محققان و توسعه دهندگان این شرکت بر لبه های علم و تکنولوژی گام بر می دارند و با بهره گیری از تجهیزات و امکانات این شرکت تلاش می کند که به تولید علم در راستای تولید محصول بپردازد. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های هووآوی تولید می شوند. و کیفیتی صد در صد دارند. قابل اطمینان هستند و بسیار کارآمد می باشند.

ویژگی های هووآوی یو پی اس :

-قابل اعتماد :

با استفاده از طراحی دقیق و درست مطابق خواسته و ایده آل مشتریان یو پی اس های هووآوی به مشتریان ارائه می گردد. طراحی این محصولات بسیار منحصر به فرد و ازقسمت های ورودی قدرت و ذخیره انرژی و خروجی قدرت و سیستمی ایمن و تضمین شده به کاربران ارائه و عرضه می کند. فعالیت های زیر از سری ویژگی های اعتماد و کیفیت هووآوی است.
-پشتیبانی هوشمند و قوی جهت حفاظت از سیستم ها در قدرن های بالا.
-سیستم کنترل شرایط شدید و سخت
-در سناریو های مختلف دارای ابزار تست کاملا اتوماتیک است.
-انجام تست های تحت شرایط سخت
-تست ahd و آزمون طولانی مدت llt
-استفاده از مواد خوب و درجه یک در تهیه اجزای کلیدی مهم

-کارآمدی:

توپولوژی بهینه سازی شده و قدرت و کیفیت بالا در طیف گسترده از یو پی اس های هوواوی و الگوریتم دقیق و راندمان بالا و قیمت کمی که به نسبت کیفیت خود دارد باعث شگفت زدگی مشتریان خود شده است. حتی در شرایط غیرعادی نیز اتلاف گرما وجود ندارد که سبب افزایش عمر باتری و کاهش هزینه های عملیاتی شده است. در حالت آنلاین دارای راندمان بالا تا 96 درصد می باشد. برای راندمان بالاتر و عملکرد بهتر دارای پیکربندی موازی می باشد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge و apc و یو پی اس های سری هووآوی دارای خدمات بسیار ویژه ای می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights