یو پی اس APC و MGE چطور کار می کنند :

apc ups و عوامل

یو پی اس APC و MGE چطور فعالیت می کنند :

یو پی اس APC و MGE چطور به انجام کار و فعالیت خود می پردازند. در اینجا به طور اختصاری درباره آنها مطالبی آورده اییم. یو پی اس APC قدرت اول برق و الکترونیک در جهان می باشد. این شرکت به تولید یو پی اس و باتری و تجهیزات مراکز داده و دستگاه خنک کننده برای دیتاسنترها می پردازد. این شرکت در ماه سوم سال 1981 بوسیله سه کارشناس برق و الکترونیک که از دانشگاه ماساچوست فارق التحصیل شده بودند تشکیل شده است.

یو پی اس APC و MGE چطور

انواع یو پی اس های APC:

-SMART UPS:

برای مصارف خانگی و مراکز اداری از این یو پی اس استفاده می گردد. دارای باتری داخلی می باشد. و قابلیت اتصال به باتری خارجی نیز در بسیاری از آنها وجود دارد.

-اسمارت یو پی اس آی تی :

بالاترین راندمان را به شکل آنلاین دارا هستند. در صنعت یو پی اس فعالیت دارند. یک تا 20 کیلو ولت آمپر ظرفیت های در دسترس آنهاست. به شکل ایستاده و کشویی در ها استفاده می شوند.

-SMART UPS VT:

در ظرفیت های 10 تا 40 کیلو ولت آمپر دارای توپولوژی هستند. دارای قابلیت اتصال به باتری خارجی را دارند. مدیریت از طریق شبکه و مانیتور کردن و از راه دور با ساختار داخلی برای اینها امکان پذیر است.

-SYMMETRA PX:

در ظرفیت های 16 کیلو ولت تا 500 کیلو وات دارای توپولوژی هستند. در فریم های 48 و 160 و 250 تا 500 کیلو وات قابلیت ارائه دارند.

-SYMMETRA LX:

این مدل به شکل ماژولار هستند. در ظرفیت های 4 تا 16 کیلو ولت آمپر در فریم های 4 و 6 و 8 و 16 دارای توپولوژی هستند. باتری داخلی دارد و امکان اتصال به باتری خارجی یا اکسترنال را هم دارا می باشد.

UPS چیست :

منبع تغذیه بی وقفه یا یو پی اس وسیله ای الکترونیکی می باشد که وظیفه تامین نیروی برق را در زمان قطعی برق برای تجهیزات بر عهده دارد. در همین راستا بعد از برقراری جریان برق شهری به طور مجدد یو پی اس وظیفه دارد تا به تثبیت و تنظیم برق شبکه بپردازد. در تجهیزات حساس نیز یو پی اس از ایجاد نویز و اختلالات جلوگیری می نماید. یو پی اس یک دستگاه ذخیره برق 220 ولت است که در زمان قطع برق قادر است برق اضطراری و لازمه برای وسایل حساس و برقی را تامین نماید. در کاربری های مختلف یو پی اس یک سیستم تامین برق رایج است که در دیتاسنترها و مراکز ارز دیجیتال و سیستم های خانگی و صنعتی و اداری در زمان قطعی برق از آن استفاده می شود.

تعمیرات یو پی اس APC و MGE :

در صورت نیاز به قطعات و وسایل یدکی شرکت آروند آویژه پارسیان اقدام به تامین وسایل لازم می پردازد. همچنین در صورت بروز و ایجاد آلارم در دستگاه یو پی اس بایستی فرد متخصص در محل حضور داشته باشد تا به بررسی علت آلارم دستگاه بپردازد. کارشناسان ما در آروند آویژه پارسیان قادر به سرویس و نگهداری از دستگاه های UPS می باشند و خدماتی بسیار جامع ارائه می دهند. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights