یو پی اس apc و کاری که انجام می دهد :

یو پی اس apc و تفاوت

یو پی اس apc و کاری که باید انجام دهد شامل چیست :

یو پی اس apc و کاری که بر عهده دارد شامل مواردی است که به اختصار درباره آن توضیحاتی را آورده اییم. apc یو پی اس یک برند آمریکایی می باشد. از جمله معروف ترین شرکت های تولید کننده در زمینه یو پی اس و باتری و رک جهت مراکز داده و تجهیزات خنک کننده برای دیتا سنترها می باشد.

در سال  1981  توسط سه نفر که در الکترونیک و برق تحصیل می کردند این شرکت تاسیس گردیده است. در همان سال این شرکت جایزه بهترین کارآفرین سال را دریافت نموده است. یو پی اس های ای پی سی از توان های پایین تا توان های بالا و یو پی اس ها تک فاز و سه فاز و دیتاسنترها و ژنراتورها وجود دارند.

 

 

یو پی اس apc و کابینت

ups چیست :

به منبع بدون وقفه یا برق اضطراری که تامین نمودن برق را در هنگام قطعی برق جهت وسایل مصرفی بر عهده دارد منبع تغذیه گفته می شود. با ذخیره کردن برق در باتری و تبدیل نمودن آن به ولتاژ مورد نیاز برق تجهیزات الکتریکی در هنگام خاموشی و قطع برق و یا هر منبع تغذیه دیگری آن را تامین می نماید.

یو پی اس apc و انواعی

کاربرد یو پی اس ها :

به دلیل نوسانات برق شهری و ایجاد تغییرات ولتاژی ممکن است. موجب ایجاد مشکل در وسایل می گردد. بوسیله یو پی اس می توان این شرایط را مانع شد و برقی سالم و بی وقفه ا در اختیار تجهیزات قرار داد. و علاوه بر آن نیز از تغییرات ولتاژی جلوگیری نمود. و مانع از نویز و خرابی گردید. از یو پی اس ها در تجهیزات کامپیوتری و در بیمارستان ها و در مکان های اداری و آزمایشگاه ها و … می توان استفاده نمود.

یو پی اس apc و محاسبه

مشخصه های فنی ups:

جهت ممانعت از خاموش شدن ناگهانی وسایل الکترونیکی و یا ایجاد شوک و خرابی آنها می بایست از یو پی اس استفاده نمود. تامین کردن برق مصرفی و ذخیره نمودن انرژی از اهداف اصلی تمامی یو پی اس ها می باشد. انواع مدل یو پی اس به شکل ایستاده و قفسه ای است. مدل ایستاده را هنگامی می گویند که به طوری ایستاده روی زمین و یا میز قرار دارد. در مدل قفسه ای نیز به شکلی قفسه مانند با امکان چرخش 90 درجه ای در کنار وسایل قرار دارد. تا از خاموشی یکباره تجهیزات جلوگیری کند.

یو پی اس APC و محلی

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge وapc خدماتی کامل ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights