یو پی اس apc و کارکرد آن چگونه است :

یو پی اس APC و کاربرد باتری

یو پی اس apc و کارکرد آن :

یو پی اس apc و کارکرد مورد نظر آن به گونه ای خاص می باشد که در اینجا به بررسی آن می پردازیم. ups apc از برندهایی می باشد که حدود چهل سال به عنوان استاندارد صنعتی جهت زیر ساخت های حفاظت از برق شناخته شده است. این یو پی اس ها به عنوان پیشرو در صنعت خود را ثابت کرده است. که به همراه شرکای فناوری اطلاعات این یو پی اس ها تولید شده اند و یه شکل قابل اعتماد دسترسی و اتصال را ارائه می دهند.

یو پی اس apc و کارکرد

apc در کجا تولید می شود :

شرکت اشنایدر الکتریک apc را تولید کرده است. این شرکت تولید کننده منابع تغذیه بی وقفه و لوازم جانبی دیگر و محصولات و تجهیزات خنک کننده برای رک ها در مراکز داده و دیتا سنتر ها نیز می باشد. اشنایدر الکتریک در سال 2007 شرکت ای پی سی را خریداری نمود و با mge ups آن را ترکیب نمود تا سبب تشکیل واحد تجاری انرژی و خدمات خنک کننده اشنایدر الکتریک گردند. در سال 2007 این شرکت 12000 کارمند را از سراسر جهان به کار گرفت. و تبدیل به بزرگترین شرکت فعال در زمینه یو پی اس گردید.

درباره apc ups :

بسیاری از شرکت ها و مراکز و سازمان ها برای محافظت از تجهیزات الکتریکی خود نیاز به یو پی اس apc دارند. راه حل های موجود در یو پی اس ها این تضمین را ایجاد می کند که حداکثر در دسترس بودن و زمان کار وجود دارد. یو پی اس های apc برای اطمینان از در خطر نبودن تجهیزات الکتریکی ساخته شده اند. و دنیا هر روز از قدرت بیشتری استفاده می نماید. و مسئله ای مهمتر از پشتیبانی و حفاظت از از زیر ساخت های حیاتی وجود نداشته است. امروزه برای حفاظت از داده ها و دستگاه های خانگی مانند کنسول های بازی و کامپیوترها اتصال به یو پی اس بسیار موردنظر است. به کمک یو پی اس سبب حفاظت از دوربین های امنیتی و سایر تجهیزات الکتریکی می توان شد.

مشاغلی که از یو پی اس apc استفاده می کنند :

در مکان های تجاری  استفاده از اطلاعات و تجهیزات بسیار مهم است. با راه حل های تضمین شده یو پی اس apc این اتصال بی وقفه به برق را تا هر زمان و هر مکانی که شما نیاز دارید تامین می نماید. امروزه در سازمان ها و ادارات و مراکز کامپیوتری و مراکز بیمارستانی و تجهیزات الکتریکی از یو پی اس استفاده می کنند تا از نوسانات برق و تغییرات فرکانسی جلوگیری به عمل آید.

apc symmetra lx:

از جمله مدل های ای پی سی این نوع یو پی اس است. برای برنامه های شبکه و سرور نیز استفاده می گردد. در پیکربندی های توانی از 4 کیلوولت آمپر تا 16 کیلوولت آمپر این symmetra ها هستند. در دیتا سنترها از این مدل استفاده می کنند. که دارای ویژگی هایی مانند مدیریت یکپارچه و برق قابل تعویض توسط کاربر و قابلیت تعویض داغ و باتری و ماژول های هوشمند می باشند.

apc smart ups:

این مدل از یو پی اس حاصل اجتماع قسمت های کوچکتری می باشد. جهت مصارف اداری و خانگی استفاده می شوند. که به عنوان نسخه های رکمونت در دسترس هستند. به جز سری های smart ups online مدل surt و srt دارای سیستم های یو پی اس تعاملی خطی هستند. و تنها زمانی که برق شبکه در دسترس نیست خروجی های خود را از طریق اینورتر انجام می دهند.

نگهداری از apc ups:

سرویس و نگهداری درست و منظم از یو پی اس ها از جمله جنبه های اصلی استفاده از آنها می باشد.

-بررسی دوره ای وضعیت و اساس باتری ها :

باتری های هر یو پی اس می بایست به شکل دوره ای بررسی و ارزیابی گردند. که انجام این امر سبب جلوگیری از خرابی باتری ها به یکباره و و کاهش عمر آنها می گردد.

-بروزرسانی نرم افزار :

تولید کننده های یو پی اس apc به شکلی دوره ای به روزرسانی های نرم افزاری را منتشر می کنند. بهبودها و بهینه سازی هایی با این بروزرسانی ها به سیستم اضافه می گردد. که سبب ایجاد عملکرد پایدارتر و بهتر یو پی اس apc می شود.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری و تعمیرات یو پی اس های apc و mge خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی مفید بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights