یو پی اس apc و کابینت باتری چه ویژگی هایی دارند :

یو پی اس apc و دلیل انتخاب

یو پی اس apc و کابینت باتری :

یو پی اس apc و کابینت باتری دارای ویژگی هایی هستند که در اینجا به بررسی آن می پردازیم.ups apc توسط شرکت اشنایدر الکتریک سری اسمارت کانکت نسل جدیدی از یو پی اس، با تکنولوژی ابری را برای مانیتور آنلاین سرورها و همینطور مدیریت آنلاین سلامت سیستم های یو پی اس را معرفی نموده است. عدم درست کار کردن باتری در یو پی اس و یا هر بخش دیگری در آن بسیار خطرناک می باشد. ضرورت تکنولوژی های لازمه برای کار باعث جلوگیری از ایجاد هر گونه از دست رفتن اطلاعات و یا کاهش کارآمدی تجهیزات می شود. اشنایدر الکتریک یو پی اس apc را با نام تجاری apc smartconnect را به عنوان تنها و اولین یو پی اس جهت محیط های آی تی با تکنولوژی ابری معرفی کرده است.

یو پی اس apc و کابینت باتری

جهت موارد زیر smartconnect از معماری فناوری اطلاعات ecostruxure مجهز به تکنولوژی ابری اشنایدر استفاده می کند :

-ارسال اطلاعات و جمع آوری موارد مربوط به سلامت و وضعیت دستگاه های یو پی اس مشتری شامل تمدید گارانتی و اطلاعیه های عملکرد و جایگزینی باتری یو پی اس.
-ایجاد پورتی برای وب امن و مبتنی بر فضای ابری که وضعیت یو پی اس توسط مشتریان در آن مشاهده می شود. و قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق هر وسیله ای دارا می باشد.
-به روزرسانی اطلاعات سیستم عامل و ارسال خودکار اطلاعیه های قابل تنظیم. و پشتیبانی از عیب یابی پیشرفته بوسیله یک رابط کاربری کنترل از راه دور
-برای آسان سازی نصب حتی توسط افراد غیر فنی دارای شرایط نصب بدون نیاز به تنظیمات است.
-جهت ارائه خدماتی بهتر به مشتریان دارای قدرت توانمند سازی مشاغل کوچک و متوسط می باشد.

وظایف دستگاه یو پی اس apc:

یو پی اس دستگاهی الکترونیکی است که برای تامین کردن دائم انرژی جهت دستگاه های مصرفی در اداره ها و سازمان ها طراحی گردیده اند. ups به قطع و وصلی برق و تغییرات برق شبکه بسیار حساس می باشد. به همین دلیل در مراکز درمانی و بیمارستانی و نقاط کامپیوتری و مخابراتی از آنها استفاده بسیاری می شود.

مزایای استفاده از apc ups:

از مشکلاتی که در برق شبکه ایجاد می شود. می توان به تغییراتی مانند کاهش و یا افزایش ناگهانی ولتاژ و ایجاد انواع اعوجاج دائمی یا لحظه ای و تغییرات فرکانسی اشاره نمود. با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های جدید و حساسیت و دقت بالای آنها و کاربردهای ویژه ای که دارا هستند. به منبع تغذیه بی وقفه یا همان یو پی اس نیاز است تا فرکانس و ولتاژ ثابت و قابل اطمینان را تامین نماید. استفاده از یو پی اس یا سیستم پشتیبان سبب حل بسیاری از مشکلات ناشی از قطع برق می گردد. و از تخریب یا از دست دادن اطلاعات جلوگیری به عمل می آورد. روش های بسیاری در برابر حفاظت مقابل از دست دادن اطلاعات وجود دارد که هزینه بسیار کمی را هم شامل می شود. اما هیچ یک به اندازه یو پی اس سبب ایجاد حفاظت در برابر مشکلات نمی شود.

در گذشته استفاده از یو پی اس سیستمی گران محسوب می گردید اما امروزه از آنجایی که تجهیزات الکتریکی از لحاظ سخت افزاری و یا داده ها و اطلاعات بسیار گران می باشند. استفاده و تهیه و تامین کردن یک یو پی اس بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است.

حفاظت از تجهیزات چگونه صورت می گیرد :

دوشاخه وسیله ای الکترونیکی است که با اتصال به برق شهر از یک منبع نیرو استفاده می کند. در صورت قطع برق شهر در اثر انقطاع الکتریسیته آن وسیله به سرعت قطع می گردد. با ایجاد دو منبع قدرت برای وسیله یو پی اس باعث بر هم زدن این معادله می گردد.
نوع طراحی یو پی اس ها به شکلی است که دو منبع انرژی وجود دارد. یکی منبع انرژی اولیه یا همان برق شهر و دیگری منبعی که در هنگام قطع منبع اولیه وارد مدارشده و به آن باتری یا منبع ثانویه می گویند.

کابینت باتری :

محفظه ای از جنس فلز است که در مقابل آسیب های فیزیکی و ضربه و جابه جایی و اتصالات ناخواسته از باتری های یو پی اس حفاظت می کند. در مدت زمان طول عمر کابینت باتری می بایست باتری های موجود در آن تعویض گردند. متناسب با جنس و استفاده خریدار زمان این تعویض تعیین می گردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights