یو پی اس apc و کابل شبکه چه ویژگی دارند :

یو پی اس apc و کابل شبکه :

یو پی اس apc و کابل شبکه خصوصیاتی را دارا هستند که به شکل خلاصه درباره انها مطالبی را گردآورده اییم.شرکت یو پی اس apc از جمله معروف ترین و بزرگترین شرکت های تولیدی در حوزه باتری یو پی اس و یو پی اس و رک جهت دیتاسنترها و مراکز داده می باشد.توسط سه کارشناس فارق شده در رشته الکترونیک در ماساچوست در کشور آمریکا این شرکت تاسیس گردید.

یو پی اس apc و کابل شبکه

جایزه بهترین کارآفرین سال را در همان سال مدیر عامل شرکت ای پی سی از مجله نیوانگلند دریافت نمود. در سال 1993 این شرکت موفق شد یو پی اس های با توان 2 کاوا و بالاتر را با تکنولوژی mudolar تولید نماید. و محصولات جدید خود که که شامل یو پی اس هوشمند new و اولین مدل پشت یو پی اس بوده است را وارد بازار نمود.

یو پی اس apc و محاسبه

در آسیا در سال 1996 در کشور فیلیپین اولین نمایندگی apc راه اندازی گردید. با دریافت بیش از 100 جایزه شرکت apc در سال های 2004 و 2005 جایگاه مناسبی جهت تعالی کسب و کار و محصولات خود ایجاد نمود.
استفاده از این دستگاه های یو پی اس بسیار با صرفه تر از استفاده از انواع چینی آن با عمر کوتاه می باشد. در حال حاضر با کیفیت ترین و بهترین یو پی اس در جهان از شرکت ای پی سی می باشد.

یو پی اس چیست :

ups یا منبع تغذیه بی وقفه وسیله ای است که در زمان قطع برق و بوسیله باتری ای که پشتیبان است انرژی الکتریکی مورد نیاز برای تجهیزات الکترونیکی را تامین می نماید. هر یو پی اس دارای چند باتری است که انرژی مورد نیاز خود را در زمان وجود جریان برق ذخیره می کند و در هنگام قطع برق آن را در اختیار وسایل الکترونیکی قرار می دهد. باتری های یو پی اس هم از نوع داخلی است که درون یو پی اس است و هم امکان دارد از نوع خارجی باشد که در کنار دستگاه و درون محفظه ای می باشد. نه تنها یو پی اس سبب تامین برق می گردد. بلکه از ایجاد نویز و افزایش و یا کاهش ناگهانی ولتاژ و تغییرات فرکانس نیز جلوگیری می نماید. و سبب جلوگیری از آسیب دیدن وسایل می گردد.

انواع و مدل های یو پی اس :

1- یو پی اس آفلاین یا استند بای
2- یو پی اس لاین اینتراکتیو
3-یو پی اس استندبای فرو
4- یو پی اس آنلاین

یو پی اس apc و شارژ

کابل شبکه چیست :

به مجموعه ای از سیم ها که دارای جنس مس یا شیشه هستند. و جهت انتقال و ارتباط داده ها مابین روترها و سوئییچ ها و کامپیوترها مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارتی دیگر به رسانه ای که داده در آن جریان دارد. و اطلاعات از دستگاهی در شبکه به دستگاه دیگر منتقل می گردد. کابل شبکه می گویند.

شرکت آروند آویژه پارسیان دارای خدمات جامعی در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و تعمیرات آنها دارا می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights