یو پی اس apc و پارامتر های مهم در خرید آن :

یو پی اس apc و زمان تعویض

یو پی اس apc و پارامتر های مهم در نصب آنها :

یو پی اس apc و پارامتر هایی که در خریدن آنها اهمیت دارد. شامل مواردی است که در اینجا به بررسی آن پرداختیم. یو پی اس apc به عنوان اولین شرکت در زمینه برق و الکترونیک می باشد. یک تولید کننده برق اضطراری و رک در مراکز داده و باتری ها و سایر لوازم جانبی الکترونیک می باشد. همچنین تجهیزات کولینگ برای دیتاسنترها را نیز تامین می نماید. این شرکت توسط سه فرد فارق التحصیل شده از دانشگاه ماساچوست که در رشته برق و الکترونیک درس خوانده بودند تاسیس شد.

یو پی اس apc و پارامتر

انواع یو پی اس های apc :

1- اسمارت یو پی اس :

جهت مراکز اداری و مصارف خانگی از این مدل یو پی اس استفاده می گردد. دارای باتری داخلی بوده است و در برخی از انواع آنها قابلیت اتصال به باتری خارجی نیز وجود دارد.

2-اسمارت یو پی اس آی تی :

راندمان بالایی دارند که در حالت آنلاین می باشد. در ظرفیت های 1 تا 20 کیلو ولت آمپر به راحتی در دسترس هستند. به شکل ایستاده و کشویی در رک ها استفاده می شوند.

یو پی اس apc و کابل شبکه

3- اسمارت یو پی اس وی تی :

دارای توپولوژی هستند. در ظرفیت های 10 تا 40 کیلو ولت آمپر وجود دارند. دارای قابلیت اتصال به باتری اکسترنال را دارا هستند. مدیریت از طریق شبکه و از راه دور با ساختار داخلی برای آن امکان پذیر است.

4-symmetra px:

در ظرفیت های 16 کیلو وات دارای توپولوژی هستند. در فریم های 48 و 160 و 250 دارای کیلو ولت آمپر هستند.

5-symmetra lx:

این مدل به صورت ماژولار هستند. در ظرفیت های 4 تا 16 کیلو ولت آمپر دارای توپولوژی هستند. که این توپولوژی در فریم های 4 و 6 و 8 و 16 است. دارای باتری داخلی است که قابل اتصال به باتری اکسترنال را نیز دارا هستند.

انواع یو پی اس APC

پارامترهای مهم در خرید یو پی اس :

1-thd:

برای مکان هایی که دارای تعداد زیادی وسایل کامپیوتری هستند بهتر است از thd با جریان ورودی پایین استفاده گردد. چرا که بارهایی که از منابع تغذیه سوئیچینگ استفاده می کنند. سبب ایجاد هارمونیک در شبکه می شوند که به تبع آن داغ شدن سیم های نول را باعث می گردد و میزان زیادی گرما در سیستم برق ایجاد می نماید.

2- swith time:

به فاصله زمانی بین سوئیچ از برق شهر به باتری و از باتری به برق شهر سوئیچ تایم می گویند. هرچه میزان این زمان بیشتر باشد در لحظه سوئیچ احتمال restart شدن کامپیوتر بیشتر خواهد گردید. دستگاه هایی که زمان سوئیچ آنها صفر است به دستگاه های آنلاین نام دارند.

3- زمان بک آپ:

در زمانی که برق شهر قطع شده باشد. به زمانی که برای تغذیه بار مصرفی از شارژ باتری استفاده می شود زمان بک آپ می گویند. مدت این زمان بستگی به باتری دارد. که با کم و زیاد شدن آن باتری میزان زمان تغییر می یابد.

4- فیلتر نویز :

با توجه به مکان استفاده فیلتراسیون نویز تغییر پیدا ی کند. و هنگامی که کنترل نویزهای نرمال و معمول ورودی به سیستم اهمیت دارد از آن استفاده می گردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge دارای خدمات جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights