یو پی اس apc و نگهداری و سرویس :

یو پی اس apc و باتری مناسب

یو پی اس apc و نگهداری و سرویس آن :

یو پی اس apc و نگهداری و سرویس کردن آن بایستی توسط افراد متخصص صورت پذیرد. از جمله برندهای یو پی اس، APC می باشد که حدود چهل سال است که به عنوان استاندارد صنعتی برای زیرساخت های محافظت از برق به شکل قابل اعتمادی شناخته شده است. APC UPS یک پیشرو در صنعت است و با شرکای فناوری اطلاعات تولید گردیده است که اعتماد و دسترسی زیادی را ارائه می دهد.

یو پی اس apc و نگهداری و سرویس

تولید یو پی اس APC:

ای پی سی توسط شرکت اشنایدر الکتریک که به تولید محصولات برای مراکز داده و منبع تغذیه بی وقفه و سایر لوازم جانبی الکترونیک پرداخته است. تولید شده است. اشنایدر الکتریک در سال 2007 ای پی سی را خریداری نمود و با MGE UPS آن را ترکیب کرد که واحد تجاری انرژی و خدمات خنک کننده اشنایدر الکتریک را تشکیل داده است. و 12000 کارمند را در سراسر جهان ثبت نموده است و در سال 2007 که این شرکت خریداری شده است عضوی از فهرست 500 S&P که از شرکت های بزرگ سهامی عام در ایالات متحده بوده است را تشکیل داد. بوسیله اشنایدر الکتریک ای پی سی در سال 2011 به یک برند محصول تبدیل گردید.

apc ups و تولید آن

APC UPS :

برای فعالیت بسیاری از شرکت ها به یو پی اس ای پی سی نیاز دارند. که سبب تضمین راه حل های منبع تغذیه بدون وقفه آنها می شود. که حداکثر میزان در دسترس بودن و زمان کار ضمانت شده را دارا می باشد. برای جلوگیری از ایجاد آسیب به وسایل الکتریکی از یو پی اس استفاده می شود. و دنیا از قدرت بیشتری بهره مند شده است. و پشتیبانی کردن از زیرساخت های حیاتی از موارد بسیار مهم است. امروزه در منازل نیز برای محافظت از سیستم های سینمای خانگی و کامپیوترها نیز از APC استفاده می کنند. UPS ها سبب جلوگیری از آسیب دیدن و ایجاد تاخیرات در دسترسی به فایل ها می شود. برای مثال در دوربین های امنیتی و مداربسته نیز استفاده از یو پی اس مهم است.

مشاغلی که از APC UPS استفاده می کنند :

اکثر مکان های تجاری برای داشتن دسترسی کامل به سیستم های خود به یو پی اس نیازمندند. و در مکان و زمانی که افراد به یو پی اس و راه حل هایی برای تضمین این اتصالات نیاز دارند آن را در اختیار قرار می دهد. در بخش های زیر ساخت های فیزیکی ای پی سی یو پی اس به عنوان سیستمی مهم می باشد. از یو پی اس ها در کشتیرانی ها و فرودگاه ها و بسیاری از سازمان ها و اداره ها و هر مکانی که دارای تجهیزات الکتریکی می باشد استفاده می شود.

راه اندازی و نصب APC UPS:

-بررسی کردن بار تجهیزات و نیازها :

بار مصرفی و نیازهای هر وسیله ای بایستی بررسی شود. این عوامل سبب انتخاب درست یو پی اس می شود تا برق لازم برای تجهیزات را به شکلی دقیق تامین کند.

-مدل مناسب انتخاب کردن :

بر اساس نیازهای برقی و بار مصرفی وسایل الکتریکی مدلی مناسب از یو پی اس ای پی سی بایستی انتخاب شود. بر اساس ظرفیت باتری و ویژگی های پیشرفته دستگاه ها و توان خروجی آنها این بر گزیدن صورت می گیرد.

-راه اندازی و نصب درست :

یو پی اس های APC بایستی بوسیله افراد باتجربه و متخصص نصب و راه اندازی شود. تنظیمات اولیه و اتصال درست به برق و تجهیزات و دانستن آموزش های لازمه برای این مرحله الزام دارد.

یو پی اس apc و اهمیتی

نگهداری و سرویس یو پی اس های APC:

1-بررسی وضعیت باتری به طور دوره ای :

وضعیت باتری های یو پی اس APC بایستی به شکل دوره ای بررسی و ارزیابی شود. انجام این عمل سبب جلوگیری از خرابی ناگهانی باتری و کم شدن عمر مفید آنها می شود.

2- به روز کردن نرم افزار :

بروزرسانی نرم افزاری توسط تولید کنندگان یو پی اس APC صورت می گیرد. بهبود و بهینه سازی هایی توسط این بروزرسانی ها به سیستم افزوده می شود که سبب عملکرد بهتر و پایدار APC می شود.

یو پی اس و موارد

مهم بودن استفاده از یو پی اس APC:

سیستم یو پی اس به عنوان پشتیبانی برای تامین نمودن برقی پایدار برای تجهیزات الکتریکی استفاده می شود. به طور خودکار و بدون وقفه ای در زمان قطعی برق و یا نوسانات ولتاژی برق لازم و مورد نیاز را برای آنها تامین می کند. و همین موارد سبب محافظت از سیستم ها می شود.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE و هووآوی خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights