یو پی اس apc و نکات مهم در استفاده از آن :

apc ups و تاثیر

یو پی اس apc و نکات مهم استفاده از آن :

یو پی اس apc و نکات در زمان استفاده کردن شامل مواردی است که در اینجا بررسی می گردد. apc از جمله معروف ترین تولید کننده های دستگاه برق اضطراری می باشد. که این شرکت علاوه بر تولید یو پی اس به تولید باتری و رک های هوشمند جهت مراکز داده و همینطور تجهیزات خنک کننده برای دیتاسنترها می پردازد. شرکت apc در سال 1987 ماه سوم بوسیله سه کارشناس که از دانشگاه ماساچوست در رشته الکترونیک و برق فارق شده بودند تاسیس گردیده است. اولین یو پی اس را در سال 1984 به بازار عرضه نمود و تمرکز خود را بر محافظت از انرژی معطوف نمود.

یو پی اس apc و نکات

 

از بیشترین محصولات این شرکت می توان به یو پی اس اشاره نمود که در توان های مختلفی برای مصارف صنعتی و خانگی عرضه می شوند. در محیط های صنعتی و دانشگاهی و اداری و کشتیرانی و فرودگاه ها نیز از این یو پی اس ها می توان بهره مند شد. این محصولات به انواع کسب و کارهای کوچک تا متوسط و خانگی یا اداری و شرکت های بزرگ تقسیم شده اند. در سال 2007 شرکت اشنایدر الکتریک شرکت خود را یو پی اس apc و mge ادغام کرد و به همین علت در آن سال به قدرت برتر در این کسب و کار تبدیل گردید. این شرکت تعداد 12000 نفر را در جهان به استخدام درآورد تا به تولید محصولات برند apc بپردازد.

 

انواع یو پی اس های apc:

-smart ups:

این یو پی اس ها با ظرفیت های 450 تا 5000 ولت قابل ارائه می باشند. برای مصارف خانگی و مراکز اداری استفاده می شوند. دارای باتری داخلی هستند و در بعضی از مدل ها قابلیت اتصال به باتری خارجی را نیز دارا هستند.

-smart ups rt :

این سری از یو پی اس ها دارای توپولوژی online double conversion هستند. در ظرفیت های یک تا 20 کیلو ولت آمپر ارائه می شوند و همه یو پی اس های آن دارای باتری داخلی با قابلیت متصل شدن به باتری خارجی را دارا می باشند. این یو پی اس ها بصورت ایستاده و یا کشویی یا همان رکمونت استفاده می شوند. این برند از یو پی اس های apc دارای راندمان بالایی به شکل آنلاین در صنعت یو پی اس هستند. برای تجهیزات تک فاز و سه فاز اینها قابلیت استفاده دارند. دارای سازگاری با ژنراتورها هستند. مانیتور کردن و مدیریت از طریق شبکه و از راه دور بوسیله web/snmp با ساختاری داخلی صورت می گیرد.

 

-symmetra lx:

این یو پی اس ها به شکل ماژولار هستند و توپولوژی online double conversion را نیز دارا می باشند. در فریم های 4 و 6 و 8 و 16 و در ظرفیت های 4 تا 16 کیلو ولت آمپر ارائه می شوند. دارای باتری داخلی به همراه قابلیت اتصال به باتری اکسترنال به شکل کشویی و رکمونت می باشند.

-smart ups vt:

توپولوژی آنلاین دابل کانورژن را دارا می باشند. در ظرفیت های 10 تا 40 کیلو ولت آمپر قابل ارائه می باشند. همه یو پی اس های این سری به باتری داخلی مجهز هستند. این یو پی اس ها نیز همچنین دارای قابلیت اتصال به باتری خارجی را دارند. به شکل ایستاده و رکمونت یا همان کشویی در رک ها استفاده می شوند. دارای ورودی و خروجی سه فاز و قابلیت موازی شدن تا 4 دستگاه مشابه خود را دارا هستند.

با ساختار ماژولار باتری های داخلی و خارجی این دستگاه دارای قابلیت تعویض توسط کاربر خواهد بود. از ویژگی های دیگر این یو پی اس ها سازگاری با ژنراتورها می باشد. مانیتور کردن و مدیریت از طریق شبکه و از راه دور بوسیله web/snmp با ساختار داخلی صورت می گیرد.

ورودی سه فاز و خروجی تک فاز :

ماژول های توان این سری با ساختار ماژولار و قابل تعویض توسط کاربر می باشد. و سیستم آن کاملا هوشمندانه طراحی شده است. سازگاری با ژنراتورها در این یو پی اس ها وجود دارد. یو پی اس های فوق در فریم 250 تا 500 با قابلیت پارالل شدن تا چهار دستگاه را دارا هستند.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge دارای خدمات جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی جامع بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights