یو پی اس apc و مکان هایی که از آن استفاده می شود :

apc یو پی اس و خرید

یو پی اس apc و مکان های مناسب برای استفاده از آن :

یو پی اس apc و مکان مورد استفاده از آن ویژگی هایی را دارد. apc یو پی اس از برندهای معروفی است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. جهت زیرساخت های حفاظت از برق به عنوان استاندارد صنعتی شناخته شده است. ای پی سی یو پی اس در صنعت به عنوان پیشرو می باشد که با بزرگترین شرک های فناوری اطلاعات خود تولید شده است. و قابلیت اعتماد و اطمینان و دسترسی بالایی دارد.

درمورد ای پی سی یو پی اس :

اشنایدر الکتریک خود در زمینه تولید لوازم الکترونیک و محصولاتی برای دیتاسنترها و باتری و تجهیزات خنک کننده و یو پی اس فعالیت دارد. در سال 2007 apc توسط اشنایدر الکتریک خریداری شد و با یو پی اس mge ادغام گردید. و واحد تجاری انرژی و خدمات خنک کننده اشنایدر را تشکیل دادند. 12000 کارمند در جهان در آن سال به استخدام در آمد و این شرکت به بزرگترین شرکت فعال در تولید یو پی اس تبدیل گردید. در سال 2011 ای پی سی به عنوان یک برند به تنهایی شناخته گردید.

apc و مشاغل مرتبط :

امروزه در بسیاری از اداره ها و سازمان ها و کشتیرانی ها و فرودگاه ها و مناطق دارای وسایل الکترونیکی حساس و حتی در منازل نیز از یو پی اس استفاده می شود. برای داشتن برق و انرژی در این تجهیزات بدون هیچ وقفه ای از یو پی اس استفاده می شود. چرا که این دستگاه سبب جلوگیری از نوسانات و تغییرات فرکانس برق می شود و علاوه بر پشتیبانی از سیستم ها سبب جلوگیری از ایجاد نویز و تغییرات ولتاژی نیز می شود.

یو پی اس apc دریایی :

این نوع از یو پی اس ها از دسترس بودن بالایی بهره مند هستند. دارای نیرومندی جهت حفاظت از کشتی ها و حمل و نقل در برابر ناهمواری ها می باشد. در مقابل سطح های بالای ارتعاشی بر اساس مقررات دریایی بین الملل مانند dnv بایستی حفاظت در برابر خطرات الکتریکی و محفظه سخت مقاوم باشد که با داشتن راه حل هایی قابل تنظیم توسط ای پی سی یو پی اس برای برآورده ساختن نیازهای لازمه جهت برنامه های دریایی و … استفاده می گردد.

یو پی اس apc و خرید

مزایای apc ups:

  • -قابلیت نصب راحت
  • -دارای اطمینان بالا
  • -سازگار بودن با وسایل الکتریکی
  • -محافظت از تجهیزات برقی
  • -قابلیت ایجاد فیلترسازی
  • -پشتیبانی کردن در صنایع
  • -حفاظت از دستگاه های حساس در برابر نوسانات
  • -حفظ اطلاعات و داده های مهم
  • -استفاده به عنوان برق اضطراری و بی وقفه

apc اسمارت یو پی اس :

این یو پی اس ها مجموعه ای از واحدهای کوچکترند. برای مصارف اداری و خانگی استفاده می شوند. جهت نسخه های رکمونت در دسترس هستند. به جز مدل های srt و surt در سری اسمارت یو پی اس آنلاین سایر واحدهای آن دارای سیستم تعاملی خطی است و هنگامی که برق شبکه در دسترس نمی باشد خروجی خود را بوسیله اینورتر خارج می کند.

یو پی اس MGE و کابینت

راه اندازی apc:

-بررسی بار و نیاز وسایل و تجهیزات :

در اولین اقدام برای نصب این یو پی اس ها می بایست بار مصرفی سیستم ها اندازه گیری شود. تا قبل از اینکه به نصب آن بپردازیم بدانیم که می بایست چه نوعی از ای پی سی را انتخاب کنیم. که برق لازمه برای تجهیزات را به شکل دقیق تامین کند.

-انتخاب مدلی متناسب :

برحسب نیازهای برقی و تجهیزات باید نوع مناسبی از apc انتخاب شود. بر اساس ظرفیت باتری و ویژگی های پیشرفته و توان خروجی این عمل صورت می گیرد.

-راه اندازی و نصب درست :

انجام این مرحله باید توسط افراد ماهر و کاربلد صورت پذیرد. تا از ایجاد آسیب به وسایل جلوگیری شود.

ساختار یو پی اس MGE

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و هووآوی و mge خدمات بسیار جامعی ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights