یو پی اس apc و مواردی که مرتب بازبینی گردد :

یو پی اس و موارد

یو پی اس apc و مواردی که مرتب بازبینی گردد :

یو پی اس apc و مواردی که بایستی به شکل مرتب و منظم چک شود. به اختصار در اینجا درباره آن مطالبی را آورده اییم. قدرت اول الکتریک و برق در جهان شرکت apc می باشد. که علاوه بر تولید یو پی اس از تولید کنندگان باتری و استابلایزر و سیستم های خنک کننده جهت دیتاسنترها و رک های هوشمند برای مراکز داده نیز می باشد. و این محصولات را صادر می نماید. تامین و عرضه محصولات apc به ویژه یو پی اس های سری apc smart ups online – apc symmetra lx – apc smart ups توسط شرکت آروند آویژه پارسیان صورت می پذیرد. یو پی اس سبب می گردد در زمانی که برق شهری قطع گردد وسایل الکترونیکی شما همچنان به فعالیت خود ادامه دهد. و از کار نیفتد. و توسط انرژی ذخیره شده در باتری های یو پی اس برق مورد نیاز تجهیزات الکتریکی متصله را تامین می نماید.

یو پی اس APC و توپولوژی

یو پی اس سری easy ups 3s:

از این سری از یو پی اس ها شامل یو پی اس های سه فاز هستند که جزو دسته بندی آنلاین یو پی اس ها محسوب می شوند. توان هایی که این مدل از یو پی اس ها تولید شده اند از 10 کاوا الی 40 کاوا می باشند که معمولا در بازار موجودند. جهت کاربردهای صنعتی و مشاغل مهم استفاده از این سری بسیار متناسب است.

یو پی اس apc سری smart ups :

دسته دیگری از یو پی اس های آنلاین سری smart ups هستند. که برای توان های مختلف و مصارفی متفاوت در بازارهای جهانی تولید شده اند.

 

یو پی اس apc و زمان

کاربرد یو پی اس های APC :

امروزه اکثر مراکز خصوصی و دولتی و صنعتی و تجاری و پزشکی و حتی منازل از سیستم یو پی اس استفاده می کنند. و مکان های کمی هستند که فاقد سیستم منبع تغذیه بی وقفه برق باشند. چرا که دارای تجهیزاتی هستند که لازم است به یو پی اس اتصال داشته باشد. و از نوسانات و تغییرات ولتاژی دچار آسیب نگردند. چرا که اکثر وسایل الکترونیکی دارای قیمت های گرانی هستند. و در صورت آسیب دیدن می بایست جهت تعمیرات آنها مبالغ هنگفتی را صرف نمود.

یو پی اس apc و محاسبه

یو پی اس APC در کارخانه های صنعتی :

ups مانع از آسیب دیدن دستگاه ها می شود و وسایل را از نوسانات حفاظت می نماید. در دستگاه های صنعتی جهت روند تولید به کیفیت مناسبی از برق نیاز است. برای مصارفی مانند سیستم های کامپیوتری و مانیتورها و دوربین های مداربسته در اکثر شرکت ها چه خصوصی و چه دولتی از یو پی اس استفاده می گردد. جهت حفاظت از سیستم های کامپیوتری و کنسول های بازی و لوازم تصویری و صوتی نیز در منازل می توان از ups استفاده کرد.

یو پی اس apc و محل نصب

مواردی که بایستی مرتب در یو پی اس بازبینی شود :

مواردی مانند فرکانس ورودی و خروجی و ولتاژ و توان مصرفی یو پی اس ، دمای محیط و مسیرهای تهویه و فن های داخلی یو پی اس و جریان شارژ باتری ها و سالم بودن باتری ها در زمان بک آپ و سلامت کلیدهای ورودی و خروجی.

آیا امکان تنظیم پارامترهای یو پی اس وجود دارد :

امکان تنظیم ولتاژ خروجی و ولتاژ باتری و ولتاژ مسیر بای پس به شکلی نرم افزاری و از روی پنل جلوی یو پی اس امکان پذیر است. در این تنظیمات در بیشتر یو پی اس ها ممکن است توسط پتانسیومتر و از بردهای کنترولر و یا به شکل سخت افزاری با تعویض یکسری قطعات انجام شود. که در مورد دوم بوسیله سازندگان و تکنسین ها این مهم صورت می گیرد.

یو پی اس apc و عوامل موثر

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge و apc و تهیه لوازم جانبی خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights