یو پی اس APC و موارد مهم در افزایش عمر آن :

یو پی اس APC و موارد

یو پی اس APC و موارد مهم افزایش عمر آن :

یو پی اس APC و موارد اثر گذار در افزایش عمر آنها به طور اختصاری در اینجا آورده شده است. از برندهای بسیار محبوب و مشهور که حدود چهل سال است که بعنوان استاندار صنعتی جهت زیر ساخت های حفاظتی شناخته شده است یو پی اس APC می باشد. شرکت ای پی سی به تولید باتری و رک های هوشمند برای دیتاسنترها و تجهیزات خنک کننده جهت مراکز داده و دستگاه برق اضطراری یا یو پی اس می پردازد.

یو پی اس APC و موارد

درباره APC UPS:

در سال 1981 این شرکت بوسیله سه کارشناس که در رشته الکترونیک و برق از دانشگاه ماساچوست فارق شده بوند تاسیس شده است. تمرکز APC روی حفاظت از انرژی بوده است. اولین یو پی اس در سال 1984 توسط این شرکت وارد بازار شد. از جمله بیشترین محصول این شرکت به یو پی اس می توان اشاره کرد که در مصارف صنعتی و خانگی و در توان های متفاوت استفاده می شود. همچنین در محیط های اداری و سازمانی و کشتیرانی ها و فرودگاه و هرجایی که دارای وسایل با حساسیت بالا است استفاده می شود. اشنایدر الکتریک در سال 2007 شرکت خود را با MGE و APC ادغام نمود و در همان سال در این کسب و کار به قدرت برتر تبدیل گردید. 12000 نفر در دنیا به استخدام این شرکت درآمدند. تا محصولات برند ای پی سی را تولید کنند.

یو پی اس و موارد

اهمیت استفاده از یو پی اس APC:

جهت تامین برق پایدار به سیستمی پشتیبان نیاز است که یو پی اس APC در این مورد بسیار مهم و قابل قبول می باشد. این دستگاه بدون وقفه و به طور خودکار در زمان قطع شدن برق و یا ایجاد نوسانات برقی و تغییرات ولتاژی انرژی لازم برای وسایل الکتریکی حساس را تامین می کند. و از خطرات ناشی از قطع شدن برق ممانعت به عمل می آورد و در هر زمانی سبب دسترسی داشتن به اطلاعات می شود.

باتری UPS:

برای تامین انرژی وسایل و تجهیزاتی الکترونیکی مانند روترها و سرورها و رایانه های شخصی و وسایل دیگر که به شبکه برق اتصال دارند از باتری یو پی اس استفاده می شود که قابل شارژ است. در زمان قطعی برق انرژی از باتری به وسایل متصل به یو پی اس تامین می گردد و سبب حفظ داده ها و اطلاعات می شود و از آسیب دیدن دستگاه ها جلوگیری می کند. همچنین برای مصارف خانگی نیز به شکل یک منبع پشتیبان عمل می کند. برای مثال در هنگام نبود برق به فعال بودن تلویزیون و یخچال و سایر دستگاه های خانگی کمک می نماید.

شناخت باتری یو پی اس :

یو پی اس بدون وجود باتری به عبارتی کارایی خود را از دست می دهد. و امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت. نوع ساخت اینها بسیار خاص است. ساختار و نحوه تولید و ساخت باتری خودرو و باتری یو پی اس باهم تفاوت های بسیاری دارد. باتری یو پی اس از نوع سیلد اسید است که ساکن می باشد و بایستی در مکانی ثابت قرار گیرد. اما باتری خودرو همواره در حال حرکت است و به این دلیل برای خودرو از باتری یو پی اس استفاده نمی شود.

نگهداری از یو پی اس و افزایش عمر :

در ابتدا بایستی در انتخاب یو پی اس دقت بسیاری کرد. و یو پی اس متناسب و با توان بالا انتخاب نمود. این عمل سبب می شود که یو پی اس از میزان حداکثری توان خود استفاده نکند و عمرش افزایش یابد.

یو پی اس apc و افزایش

عوامل موثر بر افزایش عمر UPS:

1- شرایط محیط مانند دما و تابش و رطوبت و نور
2-انجام سرویس و محافظت و نگهداری به شکل مشخص و تحت نظارت
3-استفاده از قطعات با کیفیت

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE و هووآوی خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights