یو پی اس apc و مراکز داده چه ویژگی هایی دارند :

یو پی اس apc و افزایش

یو پی اس apc و مراکز داده :

یو پی اس apc و مراکز داده دارای ویژگی هایی هستند که در اینجا به بررسی آن می پردازیم. APC UPS از معروف ترین تولید کننده ها در زمینه یو پی اس و رک های هوشمند برای مراکز داده و تجهیزات خنک کننده برای دیتاسنترها و باتری ها می باشند. سه فرد که در سال 1981 از دانشگاه ماساچوست تحصیلات خود را در رشته برق و الکترونیک به پیان رسانده بودند به تاسیس این شرکت پرداختند. ای پی سی تمرکز خود را معطوف بر حفاظت از انرژی کرده بود. در سال 1984 اولین یو پی اس به بازار ارائه شد. از بیشترین محصولات این شرکت به یو پی اس اشاره می توان کرد. که برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود.از جمله زیرساخت های حفاظتی برق می توان به ای پی سی اشاره نمود.

یو پی اس apc و مراکز داده

تولید APC:

از تولید کننده های محصولات خنک کننده و یو پی اس و رک می توان اشنایدر الکتریک را نام برد. APC توسط اشنایدر الکتریک خریداری شد و در سال 2007 با ادغام با MGE UPS سبب تشکیل مرکز تجاری اشنایدر گردید. در سال 2007 تعداد 12000 کارمند توسط این شرکت به استخدام درآمدند. APC در سال 2011 توسط اشنایدر الکتریک به یک برند محصول تبدیل گردید در حالی که این شرکت به عنوان واحد تجاری IT نام خود را تغییر داد.

یو پی اس apc و سرویس و

درباره یو پی اس APC:

برای فعالیت بسیاری از شرکت ها به یو پی اس APC نیاز می باشد. که راه حل های منبع تغذیه بی وقفه آنها را ضمانت می کند. که زمان کار تضمینی و میزان حداکثری در دسترس بودن را دارا می باشد. دنیا هرروز از قدرت بیشتری استفاده می کند. و برای عدم در خطر بودن تجهیزات حیاتی از یو پی اس استفاده می شود. و پشتیبانی از زیر ساخت های حیاتی امری بسیار مهم می باشد. در منازل نیز برای محافظت از بسیاری از وسایل مانند کنسول های بازی و رایانه ها از یو پی اس استفاده می شود.

اهمیت استفاده از یو پی اس APC:

برای تامین برق پایدار جهت وسایل اساسی و مهم یو پی اس ای پی سی به عنوان سیستمی پشتیبان عمل می کند. در زمان قطعی برق این سیستم به طور خودکار در هنگام نوسانات ولتاژی نیز برقی پایدار را تامین می نماید.یو پی اس سبب ممانعت از دست رفتن موارد مهم در وسیله ها می شود.

APC SMART UPS:

برای مصارف خانگی و اداری از این یو پی اس استفاده می شود. که مجموعه ای از واحدهای کوچکتر است. به عنوان نسخه های رکمونت در دسترس می باشند. به استثنای سری های SMART UPS ONLINE مدل های SURT و SRT واحدهای اسمارت یو پی اس سیستم های یو پی اس تعاملی خطی هستند و خروجی های خود را در هنگامی که برق شبکه در دسترس نیست از اینورتر خارج می نماید.

راه اندازی و نصب یو پی اس :

1- بررسی بار تجهیزات و نیازها

بایستی در ابتدا نیازهای برقی تجهیزات مختلف را در سیستم بررسی نمود و بار مصرفی آنها را مشخص کرد. این موارد سبب انتخابی درست می شود و به شکلی دقیق برق تجهیزات را تامین می کند.

2- انتخاب مدلی متناسب

برحسب نیازهای برقی و بار مصرفی تجهیزات مدل مناسب یو پی اس APC را انتخاب می نمایید. با توجه به ظرفیت باتری و توان خروجی و ویژگی های پیشرفته این دستگاه انتخاب صورت می پذیرد.

3- راه اندازی کردن و نصب صحیح:

انجام این عمل بایستی توسط افراد متخصص و ماهر صورت پذیرد. شامل اتصالی صحیح به تجهیزات و برق می باشد. و تنظیمات اولیه و فراگیری آموزش های لازم است.

دیتاسنتر چیست :

مرکز داده یا دیتاسنتر به مجموعه ای از سرویس دهنده ها و سرورها و زیر ساخت های امنیتی و ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی گفته می شود که جهت نگهداری و ارائه و پشتیبانی از سرویس های تحت شبکه به کار گرفته می شود.
با به کار گیری سرویس های ارائه شده توسط سازمان ها و شرکت ها از طریق دیتاسنتر وب سایت ها و اطلاعات و سرویس های مبتنی بر شبکه خود را روی اینترنت راه اندازی می کنند. می توان به عنوان یک مرکز پردازشی و مرکز ذخیره داده دیتاسنترها را در نظر دانست و یا می توان آن را مرکز جمع آوری داده و یا همه این موارد نامید.

دسته بندی DATA CENTER :

  • -شبکه های سازمانی و تجاری و دانشگاهی
  • -دیتاسنتر محلی
  • -شبکه های خصوصی WAN
  • دیتا سنتر اینترنتی
  • -فراهم کننده های سرویس یا SP
  • – فراسامانی DATA CENTER

 

سیستم خنک کننده مراکز داده

 

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights