یو پی اس apc و محصولات آن شامل چه مواردی است :

یو پی اس apc و نکات مهم

یو پی اس apc و محصولات آن :

یو پی اس apc و محصولات آن شامل مواردی است که درباره آنها به اختصار توضیحاتی را آورده اییم. UPS وسیله ای است که انرژی مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی را در زمان قطع برق تامین می نماید. این تجهیزات الکترونیکی که لازم است. در زمان قطع برق برای جلوگیری از اختلالات شبکه و ایجاد نوسانات به یو پی اس وصل باشند شامل وسایل کامپیوتری و رک ها در مراکز داده و یا دوربین های حفاظتی و موارد آزمایشگاهی و بیمارستانی می باشد. از جمله مشکلاتی که در برق شبکه وجود دارد. شامل تغییرات ولتاژی و تغییرات فرکانسی و اعوجاج های لحظه ای و دائم است.

یو پی اس apc و جایی

استفاده از یو پی اس :

دستگاه های حساس و الکترونیکی پیشرفته مانند تجهیزات مخابراتی و سیستم های کامپیوتری به دلیل کاربرد ویژه و مهمی که دارند. بایستی از یک منبع برق بی وقفه استفاده کنند تا از ایجاد اختلال و مشکلات ولتاژی و خرابی جلوگیری گردد.
یو پی اس در کشورهای پیشرفته به عنوان وسیله ای ضروری در کنار کامپیوترها به حساب می آید. چرا که در صورت ایجاد کوچکترین اختلال در برق شهر با ایجاد یک پالس سبب خاموشی و روشنی مجدد رایانه می گردد. با ایجاد این عمل سبب پاک شدن موارد و اطلاعات موجود در رم می شود. و زیان های زیادی را به کاربر وارد می نماید. و دسترنج چندین ماه و سال در چند لحظه پاک می شود.

یو پی اس apc و جایی

یو پی اس APC:

از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده یو پی اس در دنیا شرکت APC می باشد. که علاوه بر تولید نمودن UPS محصولاتی دیگر مانند باتری ها و تجهیزات برق اضطراری و تجهیزات خنک کننده و سایر تجهیزات الکترونیکی نیز وارد می نماید.

تاریخچه یو پی اس :

شرکت یو پی اس در سال 1981 توسط سه کارشناس که در رشته برق و الکترونیک از دانشگاه ماساچوست فارق التحصیل شده بودند ایجاد گردید. این شرکت بیش از 100 جایزه در سال 2004 دریافت نمود. که جهت تعالی محصولات و کسب و کار آن را به دست آورد.

یو پی اس apc و محصولات

محصولات APC UPS:

از جمله محصولات پرفروش یو پی اس ای پی سی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

– APC NS 1080VA
– APC Back-UPS® NS 1080VA 8-Outlet Power-Saving
– APC® SMC1500 Line Interactive 1.5 kVA Smart
– APC® SURT3000XLT 3 kVA Tower Smart
–  APC Back-UPS® CS 350VA 6-Outlet

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights