یو پی اس apc و لوازم جانبی آن شامل چه مواردی است :

یو پی اس apc و لوازم جانبی آن :

یو پی اس apc و لوازم جانبی که نیاز دارد شامل مواردی است که در اینجا به بررسی آن می پردازیم. شرکت یو پی اس apc به عنوان قدرت اول در زمینه الکترونیک و برق می باشد. این شرکت به تولید برق اضطراری و لوازم جانبی که شامل تجهیزات خنک کننده و باتری ها می باشد می پردازد. به بیانی دیگر از مشهورترین تولیدکننده های یو پی اس و باتری ورک جهت مراکز داده شرکت apc می باشد. که به تولید تجهیزات خنک کننده برای دیتاسنترها نیز می پردازد. در ماه سوم سال 1981 این شرکت توسط سه کارشناس که در رشته برق و الکترونیک فارق التحصیل شده بودند تاسیس گردید.

 

انواع یو پی اس های apc:

1-smart ups:

جهت مصارف خانگی و مکان های اداری این مدل استفاده می گردد. دارای باتری داخلی بوده است و در بسیاری از مدل ها قابلیت متصل شدن به باتری خارجی را هم دارا هست.

2-اسمارت یو پی اس آی تی :

بالاترین راندمان به شکل آنلاین را دارا هستند. این مدل از یو پی اس در صنعت کاربرد دارد. ظرفیت هایی که از آن در دسترس است یک تا 20 کیلو ولت آمپر می باشد. این یو پی اس ها به شکل ایستاده و یا کشویی در رک ها استفاده می شوند.

3-symmetra px :

این یو پی اس ها دارای توپولوژی در ظرفیت های 16 کیلو وات هستند. تا 500 کیلووات را شامل می شود.در فریم های 48 و 160 و 250 تا 500 کیلو ولت آمپر قابلیت ارائه دارند.

یو پی اس apc و لوازم جانبی

4-smart ups vt:

در ظرفیت های 10 تا 40 کیلوولت آمپر دارای توپولوژی هستند. قابل اتصال به باتری اکسترنال را دارا هستند. امکان مانیتور کردن و مدیریت از طریق شبکه و از راه دور با ساختار داخلی برای این مدل وجود دارد.

5-symmetra lx:

به صورت ماژولار می باشند. توپولوژی در ظرفیت های 4 تا 16 کیلوولت آمپر را دارا هستند که در فریم های 4 و 6 و 8 و 16 وجود دارند. دارای باتری داخلی هستند. که قابلیت اتصال به باتری خارجی را هم دارند.

فروش یو پی اس apc:

این شرکت در جهان قدرت اول برق و الکترونیک می باشد. که به تولید یو پی اس و استابلایزر و باتری یو پی اس و سیستم های خنک کننده برای دیتاسنترها و رکهایی هوشمند برای مراکز داده است که جز بزرگترین صادرکننده ها در این زمینه می باشد.

ups:

یو پی اس یا منبع برق بی وقفه وسیله ای الکترونیکی میباشد. که جریان برق مورد نیاز وسایل برقی مصرف کننده را در هنگام قطع برق تامین می کند. بعد از ایجاد مجدد برق و برقراری آن این یو پی اس ها وظیفه تنظیم کردن و ثابت نگه داشتن برق شبکه را عهده دارد. در وسایل و تجهیزات حساس نیز یو پی اس مانع از نفوذ نویز و یا اختلالات دیگر می شود. ups یک دستگاه ذخیره برق 220 ولتی است که در زمانی که قطعی برق صورت می گیرد. برق لازم جهت وسایل برقی و حساس را تامین می نماید. در کاربری های مختلفی از یو پی اس استفاده می گردد که شامل مراکز داده یا دیتاسنترها و نقاط ارز دیجیتال و سیستم های اداری و خانگی و به بیانی کلی هر سیستمی که به قطعی برق حساس است.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge و  apc دارای خدمات جامعی می باشد در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights