یو پی اس apc و طول عمر باتری :

apc ups و عوامل

یو پی اس apc و طول عمر باتری در آن :

یو پی اس apc و طول عمر باتری موجود در آن بستگی به عواملی دارد که به شرح اختصاری آن می پردازیم. از برندهای یو پی اس که به عنوان استانداردی برای زیرساخت های حفاظت از برق شناخته می شوند apc ups می باشد. که در صنعت به عنوان پیشرو می باشد. به همراه شرکای بزرگ فناوری اطلاعات تولید گشته است. قابلیت اتصال و دسترسی دارند. اشنایدر الکتریک که خود به تولید یو پی اس و رک و باتری و تجهیزات خنک کننده برای دیتاسنترها می پردازد. ای پی سی یو پی اس را نیز تولید کرده است. در سال 2007 اشنایدر الکتریک apc را خریداری کرد و با سیستم mge آن را ادغام نمود. و واحد تجاری اشنایدر الکتریک را ایجاد نمود. با استخدام 113900 فرد توسط این شرکت و فعالیت کردن آن در 102 کشور فروش سالانه ای معادل 26 میلیارد دلار به همراه داشته است. در سال 2011 apc بوسیله اشنایدر الکتریک به یک برند به تنهایی تبدیل شد.

apc ups:

در هر صنعت و فعالیتی برای ادامه دادن قدرت و انرژی برای استفاده در تجهیزات به برق بی وقفه ای نیاز است. که ای پی سی به تامین این نیاز می پردازد. و حداکثر در دسترس بودن و زمان تضمینی را ایجاد می نماید. برای جلوگیری از در خطر بودن تجهیزات الکتریکی و حفاظت از آنها از یو پی اس استفاده می شود. عاملی مهمتر از محافظت از زیرساخت های حیاتی و پشتیبانی از آنها وجود ندارد. در خانه ها نیز امروزه برای حفاظت از سیستم های سینمای خانگی و کنسول بازی و سایر وسایل الکتریکی حساس از یو پی اس استفاده می شود. برای تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته نیز به برق بی وقفه برای ثبت تصاویر نیاز است.

یو پی اس apc و افزایش

apc symmetra lx:

این یو پی اس های خطی از منابع بی وقفه ای هستند که دارای طراحی خاص و کاربردی برای شبکه و سرور می باشند. در پیکربندی توانی symmetra ها از 4 تا 16 کیلو ولت آمپر می باشند. جهت استفاده در مراکز داده از این ها استفاده می شود. ویژگی هایی مانند تعویض داغی و مدیریت یکپارچه و برق قابل تعویض بوسیله کاربر و ماژول هوشمند و باتری از ویژگی های این مدل است.

apc smart ups:

این مدل از واحدهایی کوچکتر ایجاد شده اند که برای مصارف اداری و خانگی قابل استفاده هستند. به عنوان نسخه های رکمونت قابلیت استفاده و دسترسی دارند. به جز سری اسمارت یو پی اس آنلاین مدل surt و srt واحدهای smart ups دارای سیستم های یو پی اس تعاملی خطی می باشند. و از طریق اینورتر هنگامی که برق شبکه دسترس نمی باشد خروجی خود را خارج می کند.

apc ups و یو

راه اندازی درست apc:

1-بررسی بار و نیازهای تجهیزات :

نیازهای برقی وسایل باید در اول بررسی گردد و میزان بار آنها سنجیده شود. این موارد سبب انتخاب یو پی اس درست می شود. و برق لازم وسایل را به طور کامل تامین می کند.

2-انتخاب مدل متناسب :

بر اساس نیاز و بار وسایل مدلی مناسب برای apc بایستی انتخاب شود. بر اساس ظرفیت باتری و ویژگی های پیشرفته این کار صورت می پذیرد.

3-راه اندازی و نصب درست :

نصب این یو پی اس ها باید بوسیله افراد متخصص و ماهر در این کار انجام شود. که اتصال درست به تجهیزات و برق و تنظیم های اولیه و داشتن تجربه های لازم از آنهاست.

یو پی اس apc و مدل های

طول عمر باتری ups:

بعضی باتری ها دارای 3 سال گارانتی و عمری معادل 6 تا 8 سال هستند. که فروش زیادی را در خارج و داخل کشور دارا است. طول عمر باتری ها می تواند متفاوت باشد و بر اساس شرایط متغیر است. کیفیت باتری و نوع باتری استفاده شده و شرایط محیطی و ظرفیت باتری و میزان مصرف انرژی در عمر آن اثر دارد. باتری از زمان روشن شدن یو پی اس تا خاموشی آن فعالیت دارد. باتری صنعتی و استاندارد عمری معادل 3 تا 5 سال دارد. در بعضی باتری ها عمر آنها 6 تا 8 سال است.

باتری داغی و علت

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و huawei دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights