یو پی اس apc و شرکت اشنایدر الکتریک :

مزایای یو پی اس apc در

یو پی اس apc و شرکت اشنایدر الکتریک :

یو پی اس apc و شرکت اشنایدر الکتریک دارای تعامل بسیار نزدیکی با یکدیگر می باشند. اشنایدر الکتریک با ارائه دادن یو پی اس های apc سری اسمارت کانکت نسل جدیدی از یو پی اس های با تکنولوژی ابری را جهت مدیریت آنلاین سالم بوئن و مانیتور آنلاین سرورها برای سیستم های یو پی اس معرفی کرده است. هر فردی که مسئولیت آی تی را بر عهده دارد همواره این نگرانی را دارد که با قطعی برق سرور رو به رو گردد.

یو پی اس apc و شرکت اشنایدر الکتریک

جهت خاموش و روشن کردن با ایمنی کامل سیستم ها یو پی اس ها از جمله زیرساخت های بسیار حیاتی و مهم هستند. در صورتی که قسمتی از یو پی اس یا باتری های آن به درستی کار نکنند. خطرات بسیاری را ایجاد می کند. در بسیاری از کسب و کارها سبب از دست رفتن اطلاعات می گردد. با فراگیری اینترنت این ups ها از راه دور قابلیت پشتیبانی و دسترسی را دارا می باشند.

یو پی اس apc و شرکت اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک :

یو پی اس apc با نام تجاری apc smart connect توسط شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان اولین و تنها یو پی اس تکنولوژی ابری جهت محیط های it معرفی گردیده است. اسمارت کانکت به عنوان ویژگی استاندارد در نمونه های یو پی اس هوشمند در صنعت ups اطمینان و امنیت را ایجاد می کند. تا سبب اتصال کسب و کارهای کوچک و متوسط به اطلاعات و فن آوری که سبب تضمین کسب و کارشان می شود گردد.

apc و schneider electric :

اشنایدر الکتریک به ارائه ای پی سی یو پی اس پرداخته است. نامی تجاری و پیشرو برای زیرساخت های فیزیکی و نرم افزاری در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. توسط مجموعه گسترده ای از محصولاتی که راه حل های قابل دسترسی و مناسب جهت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می دهند یو پی اس apc سبب ایجاد اطمینان در یک دنیای متصل گردیده است. یو پی اس ای پی سی با داشتن جامعه ای از شرکا با دادن راه حل های خوب و داشتن فناوری اطلاعات سبب شده تا باعث حفاظت از اطلاعات و موارد مهم و تجهیزات مصرفی حساس گردد.

تاریخچه یو پی اس apc:

از معروف ترین تولید کنندگان دستگاه برق اضطراری یا یو پی اس شرکت ای پی سی می باشد. این شرکت به تولید باتری و رک های هوشمند برای دیتاسنترها و همینطور تجهیزات خنک کننده برای مراکز داده نیز علاوه بر تولید یو پی اس نیز می پردازد. شرکت apc توسط سه کارشناس برق و الکترونیک که از دانشگاه ماساچوست فارق شده بودند. در سال 1981 تاسیس گردیده است.

data center :

نیاز تمامی سایت ها و اپلیکیشن ها و وبلاگ ها که برای دریافت اطلاعات بیشتر از محیط پیرامونی امروزه از آنها استفاده می کنیم به مکان هایی که اطلاعاتشان حفاظت و ذخیره گردد امری طبیعی است. دیتاسنتر به جایی که میلیون ها سایت و اپلیکیشن را در خود نگه داری می کند و آن ها را در اختیار مصرف کننده ها می گذارد گفته می شود. افزایش سرعت انتقال اطلاعات و امنیت با اختصاصی کردن دیتاسنترها بیشتر می شود.

یو پی اس برای دیتاسنتر:

برای دیتاسنترها یو پی اس آنلاین گزینه بسیار مناسبی می باشد. چرا که برای توان بالای 10 کیلووات از این یو پی اس صنعتی استفاده می گردد. جهت تجهیزات الکترونیکی حساس از این مدل استفاده می شود. زمانی که جریان برق از ac به dc تبدیل گردد یو پی اس دیتاسنتر قادر به کنترل جریان برق است و باتری ها را شارژ می کند. باتری ها همواره با اینورتر در تعامل هستند. بین تجهیزات الکتریکی و برق شهری یک جریان برق الکتریکی تامین می گردد.
offline ups یا line interactive برای دیتاسنتر مناسب نمی باشد. چرا که در زمان سوئیچ شدن از جریان برق شهری به تغذیه یو پی اس مدت طولانی می شود و تجهیزات الکتریکی با مشکلاتی رو به رو می شوند.

موارد مهم در خرید apc ups برای دیتاسنتر :

-میزان توان ups :

به طور کلی توان خروجی یو پی اس بر اساس kva است. برق مصرفی تجهیزات ابتدا حساب می شود. از روی پلاک های دستگاه یا کاتالوگ آن این مقدار مشخص است. انتخاب توان بالاتر اطمینان بیشتری را به همراه دارد. چرا که در عمل توان دستگاه ها ممکن است به توان نامی نرسد. عدد 30 درصد برای انتخاب مناسب بالاتر از توان مصرفی است.

-باتری یو پی اس و زمان برق دهی :

پس از محاسبه توان زمان بازدهی را مورد نظر قرار می دهیم. آمپر ساعت توان باتری می باشد. فرمول محاسبه میزان باتری به شکل ذیل است:
(ضریب ثابت*ولتاژ باتری*ظرفیت باتری ah)تقسیم بر توان مصرفی

-انتخاب نوع مناسب یو پی اس :

در انتخاب مدل یو پی اس بایستی علاوه بر برق دهی قادر به حفاظت از دستگاه در برابر نوسانات برقی هم باشد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از انواع یو پی اس های mge و apc و هووآوی و تهیه لوازم جانبی برای آنها خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights