یو پی اس apc و سوئیچ شبکه چه ویژگی هایی دارند:

یو پی اس apc و سوئیچ

یو پی اس apc و سوئیچ شبکه :

یو پی اس apc و سوئیچ شبکه دارای ویژگی هایی هستند که در اینجا به بررسی آن می پردازیم. از جمله بزرگترین کمپانی هاست و به تولید خنک کننده ها نبراقدام نمود. در سال 1981 این شرکت توسط سه فردی که در رشته الکترونیک و برق از دانشگاه ماساچوست فارق شده بودند. تشکیل شده است.

فعالیت شرکت ای پی سی ابتدا بر روی انرژی خورشیدی بوده است. حفظ نمودن انرژی در آن زمان از اهداف دولت بوده است. از فعالیت قبلی آن حمایت نکرد. و راه اندازی سیستم های یو پی اس برق بی وقفه را آغاز کرد. ابتدایی ترین یو پی اس این شرکت در سال 1984 به بازار وارد گردید. ای پی سی در توان های متفاوت و جهت موارد بیمارستانی و صنعتی و دیتاسنتر و خودروسازی و مناطق اداری و سازمانی و کشتیرانی ها مورد استفاده می باشد. با استخدام 6000 نفر توسط این شرکت به سرکت بزرگی تبدیل شد.

یو پی اس apc و اختلالات

هدف اصلی یو پی اس APC:

در زمان تغییرات نوسانی که به یکباره صورت می گیرد. یو پی اس باعث جلوگیری از ایجاد آسیب به سیستم های الکترونیکی می گردد. و حفاظت در برابر تغییرات ولتاژی و قطعی برق را بر عهده دارند. به بیانی دیگر هدف اصلی یک UPS تهیه کردن منبع انرژی به شکل بی وقفه برای وسایلی است که از آنها حفاظت می نماید.

APC برای شبکه های رایانه ای :

شبکه های کامپیوتری به قسمت های انفورماتیکی و سیستماتیک می گویند که موجب حفظ موارد مهم است. نوع کاربری های مختلف شبکه ها باعث می شود تا تجهیزاتی که برای محافظت در برابر نوسانات و اختلالات شهر و تامین برق به کار می برند انواع متفاوتی را در برگیرد.

یو پی اس apc و راهنمای

یو پی اس جهت سرورها :

مرکز و قطب اصلی پردازش اطلاعات و مدیریت شبکه های کامپیوتری در سرور صورت می گیرد. داشتن پردازنده قوی و نرم افزارهای پیشرفته و منابع تغذیه قوی و اتصالات شبکه بیشتر از قابلیت های آن است. افزایش قابلیت اطمینان در سرور کار اصلی مدیران شبکه است. کنترل کرد وضعیت سرورها به طور لحظه ای جهت شناخت خطاهای احتمالی و بهینه سازی عمکرد سرورها از ابزارهای کلیدی است. در صورتیکه اختلال برق باعث از دست رفتن سرورها شود وجود یو پی اس از الزامی ترین تجهیزات برای ممانعت این امر است.

چرا apc ups

سوئیچ شبکه :

تفاوت هاب با سوئیچ شبکه در هوشمند بودن سوئیچ است. هنگامی که بسته ای بر اساس آدرس آی پی توسط سوئیچ دریافت می شود آن را برای گره درست ارسال می نمایند. به این دلیل این بسته برای همه پورت ها ارسال نمی شوند. با توجه به ارسال بسته برای پورت مشخصی ایجاد ازدحام و مصرف بیش از حد ترافیک را نخواهد داشت.
دستگاهی چند پورتی که کارایی شبکه را بهتر می کند سوئیچ شبکه می نامند. درباره گره های شبکه داخلی سوئیچ اطلاعات مسیریابی محدودی را دریافت می نماید و بیانگر اتصال سیستم ها به روترها است.سوییچ تمیز کردن سخت افزار را نیز عهده دارد. و سبب انتقال ماسب به مقصد می شوند.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights